خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پاپ فرانسیس: خداوند مسیر زندگی را در ادیان مختلف به مردم نشان داده است

همه باید اعمال و وظایفی که خداوند در ادیان مختلف و در کتاب آسمانی انجیل به آن اشاره فرموده عمل کنیم و از خداوند کمک بخواهیم؛ زیرا تنها با کمک نور الهی است که می‌توانیم از پس حوادث پیش روی زندگی برآمده و از تاریکی رهایی یابیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ پاپ فرانسیس در مراسم هفتگی که روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود، از همگان درخواست کرد برای آرامش و نجات مردم کشور لبنان دعا کنند. پاپ فرانسیس در بخشی از سخنانش در این مراسم به مراسم مذهبی پیش رویشان اشاره کرد و گفت:

«حضرت عیسی مسیح، مذهب و آیین الهی خود را که از ادیان برجسته محسوب می‌شود، در هنگام نزول و تجلی کتاب آسمانی انجیل، به شاگردانش و همچنین به همه مسیحیان آموخت. به همین جهت ما موظفیم که از دستورات الهی اطاعت کرده و به اعمال و وظایفی که خداوند در ادیان مختلف و در کتاب آسمانی انجیل به آن اشاره فرموده است عمل کنیم. همان‌طور که از عرش ندایی آمد و پیام آن را در قسمتی از انجیل متی می‌خوانیم: ” این (مسیح) پسر محبوب من است ؛ به سخنان او گوش فرا دهید.”»

رهبر کاتولیک‌های جهان، تمام حضار را این‌طور اندرز داد که همیشه نگاهشان به سوی خدا باشد؛ خداوند مسیر زندگی را در ادیان مختلف به مردم نشان داده است؛ پس همه باید دستورات او را اطاعت کرده و از او کمک بخواهند؛ زیرا تنها با کمک نور الهی است که می‌توانیم از پس حوادث پیش روی زندگی برآمده و از تاریکی رهایی یابیم.

پاپ فرانسیس جلسه عمومی هفتگی را برای مخاطبان در کتابخانه کاخ آپوستولیک در روز چهارشنبه و پس از یک وقفه‌ی کوتاه که به منظور تعطیلات تابستانی ایجاد شده بود، مجدداً در ماه ژوئیه برگزار کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.