خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فرمانده ناجا: عزاداران حسینی با اجرای پروتکل‌های بهداشتی مانع سوءاستفاده دشمنان شوند

فرمانده ناجا با بیان اینکه اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیروی انتظامی با سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات سلبی را به ایجابی تبدیل می‌کند، گفت: عزاداران حسینی با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی مانع هرگونه سوءاستفاده دشمنان و یا بهانه تراشی از سوی افراد معاند شوند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سردار حسین اشتری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی و هیئت همراه که با حضور جمعی از معاونان پلیس های تخصصی در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه خصوصا عید سعید غدیر خم، گفت: مجموعه نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای ماموریت ها به خصوص در مناسبت ها و حتی در بحث کاهش آسیب های اجتماعی دارای مشترکات زیادی هستند که باید با تعامل بیشتر از ظرفیت های یکدیگر بیشترین بهره را در این ارتباط ببرند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص پلیس در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروی انتظامی برای رسیدن به این نقطه باید حافظ و مروج ارزش های اسلامی بوده و با همه توان از بروز هرگونه ناهنجاری، بزه و یا هر چیزی که در جامعه تهدید کننده نظم و امنیت باشد، جلوگیری کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور یادآور شد: تهدیدها و آسیب ها می تواند با توجه به گستردگی آنها در ابعاد مختلف نظیر فضای مجازی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و … رخ دهد، از این رو نیروی انتظامی همواره باید با استفاده از همه ظرفیت های موجود و تدابیر و برنامه ریزی با اولویت اجرای کارهای ایجابی حافظ ارزش های انقلاب اسلامی باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه اتحاد، همدلی و هم افزایی نیروی انتظامی با سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات سلبی را به ایجابی تبدیل می کند، عنوان داشت: در بحث عفاف و حجاب ۲۶ دستگاه مسئول هستند خوشبختانه نیروی انتظامی با اجرای طرح ناظر یک و دو که طرح موفقی هم بوده، توانسته در اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر به نتایج مطلوبی برسد.

وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد تا با ایجاد دوگانگی و افتراء به نظام و ارزش های انقلاب اسلامی ضربه بزند، گفت: خوشبختانه با وجود پربرکت ولایت فقیه وحدت و همدلی در جامعه ما همیشه پایدار و استوار است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه تفاوت پلیس مکتبی با پلیس های سایر کشور ها در این است که دلی کار می کند، گفت: تمرکز نیروی انتظامی از ایام قبل محرم شروع و برای اقناع سازی، اطلاع رسانی و هماهنگی است که هر چقدر این کار ویژه تر دنبال شود در تامین و حفظ نظم و امنیت جامعه موفق تر عمل می شود.

فرمانده ناجا با تاکید نیروی انتظامی در راستای برگزاری با شکوه مراسم عزاداری محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی هیئات عزاداری نظیر برگزاری این مراسم در فضاهای باز، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و … مطابق دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: پلیس در همه مراسم ها حضور موثری دارد و همواره در کنار مردم و پشتیبان آنهاست و ان شاء الله با شور و اشتیاق بیش از پیش بتوانیم خادم عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: طی سال جاری و با توجه به شیوع کرونا انتظار می رود تا عزاداران حسینی با اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی مانع هرگونه سوءاستفاده دشمنان و یا بهانه تراشی از سوی افراد معاند شوند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت همراه ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی در راستای حفظ نظم و ارتقاءامنیت در جامعه، بر تقویت هم افزایی و تعامل دو دستگاه به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود تاکید کرد و پس از تبادل نظر طرفین مقرر شد تا تفاهم نامه جدیدی در این زمینه تهیه و کمیته ای نیز با حضور اعضای دو مجموعه با توجه به ویژگی خاص برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم امسال به منظور رسیدگی و پیگیری موضوعات تشکیل شود.

منبع: ایرنا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.