خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ماجرای مدرسه توحید قم به کجا کشیده شد؟

پس از افشاگری و ایراد سوالاتی درباره فضای فکری مدرسه توحید و ارتباط با انجمن حجتیه، خط و ربط‌هایی هم از حضور بعضی معلمان سگ‌باز در مدرسه نیز مشهود شد….

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پس از افشاگری و ایراد سوالاتی از سوی کانال پونز درباره فضای فکری مدرسه توحید و ارتباط با انجمن حجتیه، خط و ربط‌هایی هم از حضور بعضی معلمان سگ‌باز در مدرسه نیز مشهود شد و البته مطالب دیگری هم وجود دارد که در دست بررسی و مستند شدن است که در اسرع وقت به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

اما سه بیانیه و پاسخ از سوی مدرسه آمد که به هر چیزی شبیه بود جز پاسخ به سوالات ما درباره روند فکری این مدرسه که والدین را نیز قانع نکرد و سرانجام گروهی در فضای ایتا برای پیگیری دغدغه‌های والدین ایجاد شد. (البته یکی از اساتید راهنمای این مدرسه (آقای ج) در پوشش والدین به ادمین کانال پیام‌هایی داد که در این مقال نمی‌گنجد.)

حرکت ما سبب خیری شد که دغدغه مالی و بازگشت هزینه‌های والدین از مدرسه نیز مورد پیگیری قرار گیرد و مسئولین مدرسه بگویند که چرا هزینه‌های جاری که باید طبق قانون به والدین برگردد، هنوز اقدام قانع کننده‌ای صورت نگرفته است.

شواهد حاکی است که آمار جذب مدرسه توحید پایین آمده و بعضی دانش آموزانی هم که قصد ترک مدرسه برای سال تحصیلی جدید را دارند، مورد سوال واقع می‌شوند و از انگیزه‌های آنان برای خروج از مدرسه سوال می‌شود؟

آیا وقت آن نرسیده است که با شفافیت پاسخگوی سوالات والدین دغدغه‌مند یک مدرسه انقلابی باشید و به جای عبور از بعضی مسائل برای یک بار هم که شده تواضع کنید و پاسخگو باشید؟

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.