خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

محرم و کرونا| تلاش جریان شیعه انگلیسی برای تخریب عزاداری حسینی

حجت الاسلام شکریان به تحرک جریان شیعه انگلیسی در جهت انحراف افکار عمومی در آستانه ماه محرم اشاره کرد و گفت: هدف این جریان منحرف تضعیف عزاداری حسینی و تخریب عزاداران است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پنجمین گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر تشکیل کارگروه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم در استان گفت: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم تنها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان این که مراسم عزاداری ماه محرم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید فرمودند، رعایت اصول بهداشتی از سوی هیأت های مذهبی و عزاداری حسینی ضروری است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مقام معظم رهبری و مراجع تقلید بر ضرورت حفظ سلامت آحاد مردم در طول ماه های اخیر تأکید کردند، ادامه داد: متأسفانه معاندان و بدخواهان اسلام و انقلاب به گونه ای القاء می کنند که نظام اسلامی هیچ ارزشی برای سلامتی مردم قائل نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که حفظ جان مردم اولویت نخست همه دلسوزان و خدمت گزاران نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: عزاداری ماه محرم همان طور که کارشناسان بهداشتی و درمانی کشور تأکید دارند برگزار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مؤمنان و عزاداران حسینی اجازه نخواهند داد دشمنان و معاندان اسلام و انقلاب از این حس دینداری مردم سوء استفاده کنند، افزود: تلاش دشمن برای سوء استفاده از فضای به وجوده با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که هدف دشمن از این جوسازی های اخیر علیه عزاداری ماه محرم، تخریب کردن چهره عزاداران حسینی است، تصریح کرد: عزاداران حسینی باید مراقب باشند دشمنان از کوچکترین روزنه ای علیه دین، انقلاب و عزاداری ماه محرم سوء استفاده خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمن نمی تواند با تبلیغات دروغین و ایجاد ترس و دلهره در میان مردم، موجب تضعیف و کمرنگ شدن عزاداری حسینی شود، خاطرنشان کرد: عزاداری ماه محرم امسال متفاوت تر از هر سال دیگری خواهد بود و عظمت آن در جهان بیشتر خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به تحرک جریان شیعه انگلیسی در جهت انحراف افکار عمومی در آستانه ماه محرم اشاره کرد و گفت: هدف این جریان معلوم الحال تضعیف عزاداری حسینی و تخریب عزاداران است.

وی طرح دشمن برای ایجاد فضای دوگانگی در کشور در آستانه ماه محرم را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: دین و ارزش های اسلامی همواره مدافع سلامت و جان مردم بوده است، و دشمن نمی تواند با قرار دادن مذهب در برابر سلامت به اهداف شوم خود دست یابد.

منبع: رسا

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.