خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشگاه ادیان در مقطع کارشناسی «دانشجوی غیرحضوری» می پذیرد

دانشگاه ادیان و مذاهب بدون آزمون در مقطع کارشناسی، برای رشته‌های شیعه‌شناسی و فقه و حقوق اسلامی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، با توجه به اعلام رشته‌های تحصیلی کارشناسی بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، (بدون آزمون صرفاً براساس سوابق تحصیلی) علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی غیرحضوری رشته‌های «شیعه‌شناسی» (کد رشته‌محل ۱۵۶۳۲) و «فقه و حقوق اسلامی» (کد رشته‌محل ۱۵۶۳۳)‌ در دانشگاه ادیان و مذاهب می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

زمان ثبت نام و انتخاب رشته تا هفتم مهرماه ۱۳۹۹ می‌باشد و ثبت‌نام تنها از طریق تارنمای سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌پذیرد.

داوطلبان دفترچه راهنما (متون و جداول) را بادقت مطالعه نمایند و حتی توصیه می‌شود در ابتدا پیش‌نویس تقاضا نامه ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در مرحله صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ که مندرج در پایان دفترچه راهنما است را با دقت تکمیل نمایند و سپس براساس آن اطلاعات اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند.

متذکر می شود؛ با توجه به عدم امکان فرصت تمدید ثبت‌نام به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نفرمایند.

لازم به ذکر است دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) اعم از شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و یا مدرک پیش‌دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا دیپلم نظام قدیم و یا مدرک فوق دیپلم (کاردانی) دانشگاهی  و یا کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای کلیه داوطلبان ضروری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه ادیان و مذاهب و آشنایی با نحوه ثبت نام، با شماره تلفن ۰۹۳۹۱۶۳۳۸۲۳ (حسین افروزان) مسئول ثبت نام و پذیرش تماس بگیرید.

آشنایی با رشته‌های «شیعه‌شناسی» و «فقه و حقوق اسلامی»

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.