خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازدید وزیر امورخارجه سوئیس از آثار تاریخی اصفهان

وزیر امور خارجه سوئیس برای بازدید از آثار تاریخی اصفهان و دیدار با اساتید دانشگاه صنعتی و استاندار اصفهان به این شهر سفر کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، وزیر امورخارجه سوئیس برای بازدید از آثار تاریخی اصفهان و دیدار با اساتید دانشگاه صنعتی و استاندار اصفهان به این شهر سفر کرد.

ایگنازیو کاسیس، وزیر امورخارجه سوئیس بامداد روز شنبه ۱۵ شهریور ماه، وارد ایران شد. او در نخستین برنامه سفر خود به ایران سفر یک روزه به اصفهان را در دستور کار قرار داد.

بازدید از آثار تاریخی اصفهان از جمله میدان نقش جهان، دیگر جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی از برنامه‌های سفر کاسیس و هیئت همراهش به اصفهان بود.

همچنین وزیر امور خارجه سوئیس در این سفر با اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در محل هتل عباسی دیدار و گفت‌وگو کرد، تعاملات علمی، فرهنگی و فناوری محور گفت‌وگوهای کاسیس با اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

بازدید از کلیسای وانک و دیدار با اسقف سیپان کچجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران از دیگر برنامه‌های سفر وزیر امور خارجه سوئیس به اصفهان بود.

دیدار با عباس رضایی، استاندار اصفهان آخرین برنامه وزیر امورخارجه سوئیس و هیئت همراهش به اصفهان بود، کاسیس بعد از اصفهان برای حضور در برنامه‌های رسمی به تهران سفر خواهد کرد که مهم‌ترین برنامه وی جلسه یکصدمین سالگرد آغاز روابط دو کشور است.

منبع: مهر

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.