خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری آیین بازگشایی کلاس های دینی یزد به صورت مجازی

کمیسیون دینی زرتشتیان استان یزد خبر از برگزاری آیین بازگشایی کلاسهای دینی یزد به صورت مجازی در روز پنجشنبه سوم مهر ماه داده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آیین بازگشایی کلاس های دینی استان یزد در سال جدید تحصیلی از ساعت ۸ شب، پنجشنبه سوم مهر ماه در سامانه آموزش مجازی دینی برگزار می شود.

موبد مهربان آفرین، فرنشین کمیسیون دینی زرتشتیان استان یزد بیان کرد: در هنگام تحویل کتابهای دینی، زمان برگزاری کلاسهای دینی و نشانی الکترونیک برگزاری کلاسها در اختیار خانواده ها قرار گرفته است و بر اساس همان برنامه کلاس ها آغاز خواهد شد.

وی درمورد برنامه های آیین بازگشایی کلاس های دینی افزود: این آیین در سامانه آموزش مجازی دینی و نرم افزار Adobe Connect برگزار می شود تا دانش آموزان و خانواده ها با برنامه های آموزشی سال جاری آشنا شوند. همچنین دکتر اسفندیار اختیاری، نماینده ایرانیان زرتشتی نیز از سخنرانان این مراسم خواهد بود.

گفتنی است بر اساس مصوبه کارگروه دینی و با توجه به همه گیری ویروس کرونا، در سال جدید تحصیلی کلاس های دینی به صورت مجازی (آنلاین) برگزار می شود؛ همچنین به همت گروهی از آموزگاران کلاس های دینی و پردیس علم و فناوری، محتوای آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی به صورت ویدئو ضبط شده است، تا دانش آموزان بتوانند از آن بهره ببرند.

برساد

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.