خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آغاز همکاری‌ها با فدراسیون جهانی خوجه‌های اثنی‌عشری

معاون آموزش فدراسیون جهانی خوجه‌های اثنی‌عشری با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، علی بینا معاون آموزش فدراسیون جهانی خوجه‌های اثنی‌عشری با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار کرد و ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجموعه دانشگاه ادیان و مذاهب و استقبال از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه، آمادگی خود را برای همکاری‌های گسترده علمی با دانشگاه ادیان و مذاهب به‌ویژه در حضور ادیان و مطالعات زنان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان معاون پژوهش دانشگاه نیز ضمن تأیید دیدگاه‌های دکتر علی بینا، از دانشگاه ادیان و مذاهب به عنوان دانشگاهی در سطح بین‌الملل و آماده گفت‌وگو با پیروان همه ادیان و مذاهب یاد کرد و بر روی‌کرد پژوهشی دانشگاه تأکید کرد.

وی هم‌چنین موافقت و آمادگی دانشگاه را برای آغاز همکاری‌های علمی با فدراسیون جهانی خوجه‌های اثنی‌عشری در زمینه‌های هم‌چون پژوهش و تبادل استاد و دانشجو اعلام کرد.

در پایان این دیدار، دکتر علی بینا و هیئت همراه از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید به عمل آوردند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.