خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اخبار کوتاه زرتشتیان ایران/ از تقدیر از فرزندآوری خانوده های کرمانی تا تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند

برگزاری گرامیداشت روانشاد ارباب، ارسال کتاب هدیه های آسمانی برای دانش آموزان، تقدیر از فرزندآوری خانواده های کرمانی و تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند عناوین اخبار کوتاه زرتشیان است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، با توجه به همه گیری ویروس کرونا، سی امین آیین سالگرد درگذشت روانشاد ارباب اردشیر همتی به صورت آنلاین و مجازی برگزار و از صفحه اینستاگرامی porseh.z پخش شد.

تقدیر از فرزندآوری خانوده های کرمانی

در همین مراسم، در روز هفتم مهر ماه از خانواده های زرتشتی که در یک سال اخیر صاحب فرزند شده اند، دعوت شد تا با حضور در موسسه خیریه اردشیر همتی، هدیه ای را دریافت کنند.

تقدیر از فرزندآوری خانواده های کرمانی

ارسال کتاب هدیه های آسمانی برای دانش آموزان

با هماهنگی های انجام شده کتابهای هدیه های آسمانی و ادیان روزهای اول و دوم مهر ماه از آموزش و پرورش تحویل گرفته شد و برای دانش آموزان زرتشتی سراسر کشور ارسال شد.

اردشیر اورمزدی که مسئولیت توزیع کتابهای درسی دینی را بر عهده دارد، اعلام کرد: امسال با همکاری بنیاد خیریه سیروس یگانگی و مسئولین تدوین کتابهای دینی و اوستا و نیک اندیشانی که هزینه چاپ کتابها را تامین کردند، خوشبختانه در هفته سوم شهریور ماه کتابهای دین آموز و اوستا به همراه هدایای کمک آموزشی همچون کلاه سفید یا شال سفید برای دانش آموزان کلاس اول دبستان یا سدره و کشتی برای دانش آموزان کلاس پنجم به شهرهای زرتشتی نشین ارسال شد.

ارسال کتاب هدیه های آسمانی برای دانش آموزان

وی افزود: با توجه به اینکه کتابهای هدیه های آسمانی و ادیان می بایست از طریق آموزش و پرورش در اختیار کارگروه قرار می گرفت، خوشبختانه به دنبال هماهنگی های انجام شده، این کتابها نیز در دو قسمت، روزهای اول و دوم مهر ماه تحویل گرفته شد و بلافاصه توزیع آن انجام شد.

 تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند

پیرو آگهی پیشین سازمان جوانان زرتشتی تهران (فروهر) به جهت فراهم کردن تبلت برای رفع نیاز برخی از دانش آموزان زرتشتی، به اطلاع همکیشان می رساند تعدادی از آن موارد در نوبت نخست تهیه و با شناسایی دانش آموزان و همت خیراندیشان به ایشان اهدا شد.

از آنجایی که راه خیراندیشی در این هازمان همواره پر رهرو است، بدینوسیله سازمان فروهر آمادگی خود را برای ادامه این مسیر و تبدیل نیت خیراندیشان به پوشش نیاز آموزشی دانش آموزان به تبلت، اعلام می کند.

 تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند

در نهایت نیز شماره ۰۹۱۲۱۷۷۲۳۱۰  برای تماس نیک اندیشان و خانواده دانش آموزان اعلام شده است.

منبع: برساد

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.