خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» در اوگاندا منتشر شد

کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» با همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی در قالب طرح تاپ چاپ و منتشر در اوگاندا شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» به همراه کتاب «داستان راستان به زبان لوگاندا» که در اوایل سال جاری توسط این نمایندگی چاپ و منتشر شده است در آذر ماه آینده در مراسم جوایز کتاب سال ۲۰۲۰ کامپالا، متقارن با روز ملی کتاب، کتابخوانی و کتابدار و هفته پژوهش در کشورمان در حضور شخصیت‌ها و فرهیختگان مسیحی و مسلمان این کشور، رونمایی خواهد شد.

نسخه‌هایی از این کتاب که سیصد صفحه بوده و تمام تصاویر و متن آن رنگی با کیفیت عالی است به کتابخانه‌های ملی کامپالا، شورای بین الادیان اوگاندا، مراکز علمی و آموزشی، کلیساها، کشیش‌ها، بیشاپ‌ها، شخصیت‌های بزرگ مسیحی، فرهیختگان، اصحاب تعقل و تفکر، رسانه‌ها و … اهداء خواهد شد.

کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» روایتگر جنبه‌های مختلف زندگی مسالمت‌آمیز پیروان ادیان توحیدی در ایران بوده و سند محکمی بر دروغ بودن تبلیغات سوء دشمنان جمهوری اسلامی ایران و عوامل مزدور آن‌ها است. سندی که مبین برخورداری پیروان ادیان الهی از حقوق برابر با مسلمانان ایران است. سندی که گویای صلح دوست بودن جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشیده است.

نسخه اصلی کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان» توسط مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌ها در خصوص تنوع فرهنگ‌ها در ایران تهیه و تدوین شده است.

کتاب فوق الذکر حاکی از آن است که پیروان ادیان الهی از آزادی کامل در انجام عبادات و مناسک دینی و سبک زندگی خود برخوردار بوده ، نمایندگانی در مجلس شورای اسلامی داشته و در سازندگی کشور سهیم بوده و در ایام دفاع مقدس شهدایی به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌ و در نهایت الگوی کاملی از همزیستی مسالمت آمیز بین پیروان ادیال الهی ارائه می دهد.

به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، انتشار کتاب «ایران، مهد همزیستی مسالمت آمیز ادیان» در قالب طرح تاپ از برنامه‌های مصوب شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.