خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

استناد سخن به بنیانگذار انقلاب و وظیفه دفتر حفظ و نشر آثار امام!

وظیفه دفتر حفظ و نشر آثار است که اندکی از بودجه را خرج پاسخ گویی کند و توضیح دهد که استناد کارشناس شبکه قرآن صحیح است یا خیر؟

ردنا (ادیان نیوز) – اخیرا سخنانی از سوی کارشناس شبکه قرآن به نام «استاد شجاعی» از رسانه ملی پخش شد که بخشی از آن به صورت کلیپ در فضای مجازی منتشر شد و غوغایی بپا کرد.

او در این بخش منتشر شده در فضای مجازی این سخنان را می گوید: «مساله انقلاب اسلامی، همانطور که امام امت سلام الله علیه فرمودند در نقشه خداوند تبارک و تعالی حتی از زمان تواد پیغمبر، انقلاب اسلامی ایران دیده شده بود؛ خیلی مهمه که امام میفرمایند معنای اینکه پیامبر در مکه متولد میشوند اما حوادث اش در ایران است از جمله ۱۴ طاق کسری این است که چهارده قرن پس از پیغمبر در ایران بساط ستمشاهی برچیده میشود، بساط ظلم برچیده میشود، قرن ۱۴ قرن بسیار مهمی است هستش در مساله آینده و آینده پژوهی و آینده انقلاب اسلامی و نکته دومی که امام فرمودند اینه که بعد از رحلت پیامبر جبرئیل که سه ماه خدمت حضرت زهرا سلام الله علیها بود و به خاطر اون اسمش محدثه است، حضرت جبرئیل با اخبار انقلاب اسلامی حضرت زهرا را آروم میکرد ک میگفت ایرانی ها خواهند آمد. از زمان پیامبر خبر خوشی نداریم در تاریخ اسلام. اولین خبر خوش در تاریخ اسلام انقلاب اسلامی است که امام میفرماید جبرئیل با خبر انقلاب حضرت زهرا را آروم میکرد.»

این متن بی کم و کاست این بخش از کلیپ پخش شده است. نقل می کند از امام خمینی. اینجا وظیفه دفتر حفظ و نشر آثار است که اندکی از بودجه را خرج پاسخ گویی کند و توضیح دهد که این استناد صحیح است یا خیر؟ مطابق وصیت نامه امام خمینی(ره) باید کارشناسان تایید کنند.

نوشتاری از باقر طالبی دارابی

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.