خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رادیو وحدت راه‌اندازی می‌شود

رادیو وحدت همزمان با حلول ماه ربیع الاول از ۲۷ مهرماه از طریق زیرساخت و فرستنده رادیوی مناسبتی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مهدی مسعودی‌ندوشن، مدیر رادیو وحدت گفت: با توجه به اینکه وحدت و همدلی امت اسلامی در دنیای پرتلاطم کنونی که آکنده از تحولات سریع و شگرف شده، به اولویت جهان اسلام تبدیل شده است، به موازات آن تلاش استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان در دهه‌های اخیر رشد بیشتری پیدا کرده است؛ بنابر این ترویج نگاه نخبگان و خیرخواهانه جهان اسلام در این زمینه در بین آحاد مردم برای پایداری در برابر تفرقه‌افکنی‌ها امری ضروری است.

وی افزود: در این شبکه رادیویی، مأموریت‌هایی در نظر گرفته شده که بهره‌مندی از منابع تولیدی انبوه سازمان در زمینه وحدت و نیز سایر تولیدات ارزشمند رسانه‌ای، ضمن برنامه‌ریزی برای تولیدات جدید و جذاب در رویکردها و ساختارهای مختلف برنامه‌سازی، حداکثر همراهی و تعامل با کارشناسان خبره این امر و نیز نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در زمینه وحدت امت اسلامی، از جمله آن است.

رادیو وحدت با نگاه به ضرورت انسجام بین مسلمانان جهان و ایران روی موج اف. ام ردیف ۹۵. ۵ مگاهرتز و نیز شبکه اینترنتی ایران‌صدا قابل دریافت است.

فعالیت رسمی این شبکه طی مراسمی به تاریخ دوشنبه، ۲۷ مهرماه، در صدا و سیما، ساختمان شهدای رادیو آغاز می‌شود.

شبکه رادیویی فرهنگ به عنوان شبکه پشتیبان رادیو وحدت تعیین شده است.

رادیو وحدت همزمان با حلول ماه ربیع الاول آغاز به کار می‌کند

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.