خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سخنان عوام‌فریبانه ترامپ برای جلب توجه اوانجلیست‌ها

ترامپ به عنوان کاندید ریاست جمهوری انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در سخنرانی‌های تبلیغاتی خود سعی دارد با ایراد سخنان عوام فریبانه مردم بیشتری را به خود جلب کند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان ماه برگزار خواهد شد، حساب ویژه‌ای روی آرای مسیحیان اوانجلیست باز کرده و اغلب هواداران وی نیز همین افراد هستند در سخنرانی‌های تبلیغاتی خود برای سعی دارد تا با ایراد سخنان عوام فریبانه، مردم بیشتری را به خود جلب کند.

چنان که در این ویدئو مشاهده می کنیم او در یکی از سخنرانی هایش چنین گفته: «اون روز یکی به من گفت تو با فاصله زیاد، مشهورترین آدم دنیایی! به او گفتم نه، نیستم. گفت پس کیست؟ گفتم عیسی مسیح»

این در حالی است که دولت فعلی آمریکا به جهت ضعف در مقابله با کرونا و همچینین نژادپرستی به شدت توسط افکار عمومی تحت فشار است و به نظر می‌رسد ترامپ در تلاش است با نشان دادن یک چهره مذهبی از خود، هجمه‌ها را خنثی کند و از آنجا که جامعه آمریکا یک کشور مسیحی به شمار می‌رود سخن از مسیح(ع) بهترین روش برای جلب رضایت مردم است.

منبع: روشنگر

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.