خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فرانسه یک مسجد جامع در حومه پاریس را تعطیل کرد

دولت فرانسه در ادامه تحرکات علیه برخی موسسات اسلامی، مسجد جامع پانتین در حومه پاریس را تعطیل کرد

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، دولت فرانسه در ادامه تحرکات علیه برخی موسسات اسلامی، مسجد جامع پانتین در حومه پاریس را تعطیل کرد. فرانسه این مسجد و برخی موسسات اسلامی را به اشاعه تفکرات نفرت‌بار و خشونت‌‎آمیز متهم کرده است.

حرکت جدید فرانسه در بستن موسسات اسلامی پس از قتل و بریده شدن سر یک معلم تاریخ صورت می‌گیرد.

ساموئل پتی معلم ۴۷ ساله فرانسوی پس از نشان دادن کارتون‌های موهن از پیامبر اسلام(ص) به دست یک چچنی ۱۸ ساله به نام عبدالله ابویزیدوویچ به قتل رسید.

پلیس فرانسه در اعلامیه‌ای که بیرون این مسجد نصب شده اعلام کرده مسجد پانتین به خاطر جلوگیری از تحرکات تروریستی بسته شده است.

به گزارش شفقنا، وزیر کشور فرانسه روز دوشنبه گفته بود کشورش با دشمنانی از درون مواجه است. در همین حال صدها مهاجر خارجی بازداشت شده و ۸۰ پرونده قضایی نیز برای افراد مسلمان و نهادهای اسلامی  تشکیل شده است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.

1 نظر
  1. شهلا می گوید

    این بی همه چیا وقتی به یه معلم تاریخ اجازه میدن به اعتقادات مسلمانا توهین کنه بایدم خشونت درو کنن .چطوره که به کسیکه درنیوزیلندم مسلمانا روقتل عام کردمدال بدن! چرا مسلمانا نسبت به اهانت به پیامبرواکنش نمیدن ویامثلا مردم خیلی دموکرات وازادیخواه فرانسه نمیگن چرا باید یه دانش اموز با معلمش اینکارو بکنه! هرچندنفس چنین کاری ناپسندبوده ولی کارمعلم کشته شده هم دست کمی از کاراین فردنداشته وسیاستهای بقول مکرون ضدمذهبی وسکولارفرانسه وکشورهای اروپایی باعث تیزشدن اختلافات مذهبی میشه وانگاراونلم بدشون نمیاد به اینوسیله مسلمانارو سرکوب کنن فاشیستا! واینم یه نمونه شه!