خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

آخرین وضعیت کرونا در میان زرتشتیان یزد

شاهرخ باستانی فرنشین موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد از وضعیت زرتشتیان یزدی مبتلا به ویروس کرونا در پایان مهر ماه ۱۳۹۹ خبر می دهد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، شاهرخ باستانی از اعضای باسابقه کادر درمان بیمارستانهای یزد، عضو هیات علمی دانشگاه و مدیرعامل موسسه مددکاری مهرآوران یسنا کویر یزد، در گفتگویی با برساد از بستری بودن یکی از زرتشتیان یزد در بخش مراقبت های ویژه به دلیل مبتلا به بیماری کرونا (ویروس کووید ۱۹) خبر داد.

وی بیان کرد: تعداد دیگری از زرتشتیان نیز به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در منزل تحت درمان قرار دارند و متاسفانه برخی از این افراد به صورت خانوادگی درگیری این بیماری شده اند.

شاهرخ باستانی، وضعیت استان یزد را به صورت کلی بسیار ناگوار عنوان کرد و افزود: تخت های بیمارستانی تکمیل شده است و چندین نفر نیز در بخش اورژانس بستری شده اند.

لازم به توضیح است که رسانه های یزدی در روزهای اخیر از بستری شدن حدود ۶۰۰ نفر در بیمارستانهای یزد خبر داده اند، همچنین استاندار یزد نیز از نیاز راه اندازی بیمارستانهای صحرایی گفته است.

گفتنی است تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان یزد نسبت به جمعیت این استان، بالاتر از بقیه استان های کشور است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.