خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اسرائیل در حال فروپاشی است

وزیر مستعفی صهیونیست‌ها:

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی استعفای خود را در اعتراض به وضعیت کنونی این رژیم و سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در زمینه مقابله با کرونا اعلام کرد.

به گزارش ردنا (ادیان‌ نیوز)، اساف زامیر، وزیر گردشگری صهیونیستی روز جمعه استعفای خود را در اعتراض به وضعیت کنونی این رژیم و سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در زمینه مقابله با کرونا اعلام کرد.

وی که وابسته به حزب «آبی-سفید» است،در صفحه فیس‌بوک خود نوشت گفت: امروز با بنی گانتز (رئیس حزب آبی-سفید) دیدار کردم و خبر استعفای خود را به او اعلام کردم و گفتم که دیگر نمی‌توانم در کابینه‌ای باشم که شخصی آن را رهبری می‌کند که اعتمادی به او ندارم .

اساف زامیر افزود: من نگران آن هستم که کابینه در آستانه فروپاشی کامل قرار گرفته و روشن است که تا زمانیکه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر است هرگز هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

به گزارش رسا این وزیر کابینه دولت صهیونیستی با اشاره به پروند فساد مالی نتانیاهو و محاکمه وی در دادگاه در پایان اعلام کرد: اطلاعات شخصی و حقوقی، برای نتانیاهو در اولویت قرار دارد و اگر خیلی خوشبین باشیم کروناو بهداشت عمومی مردم اسرائیل در درجه دوم قرار دارد و نخست وزیر نمی تواند کشور را از بحران عمیقی که با ان رو به رو هستیم نجات دهد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.