خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیش بینی کشیش آمریکایی از برنده شدن ترامپ در انتخابات و پایان جهان

کشیش و فعال تلویزیونی مدعی شد خداوند به او خبر داده است که دونالد ترامپ برنده انتخابات پیش روی آمریکا خواهد شد و جهان هم ۵ سال دیگر با برخورد یک ستاره به زمین نابوده خواهد شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پت رابرتسون، کشیش سرشناس آمریکایی که از هبران با نفوذ ایوانجلیستها در آمریکا و صاحب شرکت تلویزیونی مذهبی است، گفت: خداوند به من خبر داده است که ترامپ برنده انتخابات خواهد شد و جهان ۵ سال دیگر به پایان خواهد رسید البته این بدین معنا نیست که در خانه بنشینیم و به ترامپ رای ندهیم بلکه باید بیرون بیاییم و هر کاری که از دستمان برمی آید انجام دهیم.

این کشیش ۹۰ ساله پیش بینی کرد: یک مصیبت بزرگ در آمریکا و جهان بعد از انتخابات آمریکا رخ دهد تا جایکه اعتراضات مدنی بیشتر می شود و چندین بار به جان ترامپ سوء قصد می شود همچنانکه به اسرائیل هم حمله می شود.

وی افزود: پایان جهان با جنگ هسته ای نخواهد بود.

به گزارش شفقنا، البته این کشیش آمریکا که میلیون ها نفر در این کشور او را دنبال می کنند پیش بینی های داشته است که به هیچ وجه درست از آب درنیامدند؛ او در سال ۱۹۷۶ پیش بینی کرده بود که جهان در سال ۱۹۸۲ به پایان خواهد رسید اما این اتفاق رخ نداد.

این کشیش آمریکایی در کناب «هزاره جدید» خود که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، نیز پیش بینی کرد ه بود جهان در ۲۹ آوریل ۲۰۰۷ به پایان برسد که البته این پیش بینی هم درست نبود.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.