خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

چگونه کامالا هریس الهه هندو شد! + تصویر

اشتراک‌گذاری یک تصویر فتوشاپی از سوی خواهرزاده نامزد معاون ریاست جمهوری آمریکا که صورت کامالا هریس را بر تصویری از دورگا یکی از ایزدبانوان هندو قرار داده بود، موجب خشم گروه‌های هندو در ایالات متحده شده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مینا هریس که در پشتیبانی از عمه خود کامالا هریس در انتخابات پیش رو در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است، در توییتی که اکنون حذف شده است، همراه با آن تصویر نوشت: حرفی ندارم جز این که بگویم روز اول جشنواره ناوراتی است.

ناوراتی یک جشنواره هندوی ۹ روزه است که برای بزرگداشت ایزدبانو دورگا برگزار می‌شود. دورگا در آیین هندوها به عنوان الهه جنگ شناخته می‌شود، و نماد پیروزی خیر بر شر است.

در تصویر فتوشاپی که مینا هریس به اشتراک گذاشته بود، صورت کامالا هریس روی صورت دورگا، صورت جو بایدن نامزد انتخابات ریاست جمهوری بر روی صورت شیر و در پایین تصویر، چهره‌ای از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر صورت یک شیطان کوچک که توسط ایزدبانو کشته می‌شود، فتوشاپ شده بود.

چگونه کامالا هریس الهه هندو شد توییت مینا هریس مینا و کامالا هریسمنبع: فرارو

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.