خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سفر زائران بودایی تایلند با پرواز معنوی بی‌مقصد

برخی از خطوط هواپیمایی تایلند در دوران پاندمی کرونا پروازهایی به مقصد «ناکجا» راه اندازی کرده اند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، یکی از خطوط هواپیمایی کشور تایلند به تازگی پروازهای ویژه ای به نام «پرواز مقدس» را بر فراز اماکن مقدس بودایی در تایلند راه اندازی کرده است. شرکت تایی می گوید از اهداف این برنامه هم فراهم کردن امکان زیارت بوداییان در شرایط کروناست و هم درآمدزایی از طریق فروش جلیقه های نجات و دیگر خدمات لوکس هواپیمایی.

قرار است این پروازها بر فراز ۹۹ مکان مقدس بودایی انجام شود و بوداییان بر فراز هر یک از این اماکن مانتراهای مقدس خود را بخوانند و نیایش کنند. مسافران این پروازهای مقدس باید آزمایش کرونا داده باشند.

شرکت هواپیمایی تایی در چند ماه گذشته برنامه های خلاقانه ای برای درآمد زایی و نجات شرکت از ورشکستگی پیشنهاد کرده است.

از یک سو جلیقه های نجات و اسلاید رفتهای خود را حراج کرده است و همچنین کافه های هوایی برپا کرده است که در آن به شیوه های هواپیمایی از مراجعان پذیرایی میشود. همچنین شبیه سازهای پرواز با اتوبوسهای هوایی و بویینگهای خود را نیز در دسترس عموم گذاشته است.

این پروازها در هیچ یک از این مقاصد گردشگری فرود نمی آیند و قبل از بازگشت به بانگوک که مبداء پرواز است بر فراز ۳۱ استان پرواز میکند. به مسافران یک کتابچه دعا و غذای مخصوص داده میشود. نرخ این زیارت مذهبی بسته به نوع خدمات از ۱۴۹ یورو تا ۲۴۸ یورو است.

تایلند

برخی از خطوط هواپیمایی دیگر تایلند نیز در دوران پاندمی پروازهایی به مقصد «ناکجا» راه اندازی کرده اند. این پروازها با استقبال سفردوستان مواجه شده است.

پاندمی کرونا به خطوط هواپیمایی تایلند میلیونها دلار خسارت وارد کرده است.

منبع: گفتگوی ادیان

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.