خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کنفرانس «آب، برکت زمین» در ایتالیا برگزار شد

همزمان با روز شکرگزاری آب؛

همزمان با جشن اسقف های ایتالیایی در روز شکرگزاری برای آب به عنوان «برکت زمین»، پاپ فرانسیس برای محافظت از آب و توزیع عادلانه آن دعا کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از واتیکان نیوز هر ساله در ایتالیا روز هشتم نوامبر روز شکرگزاری آب را جشن می گیرند؛ این مراسم هر سال به موضوعی متفاوت اختصاص دارد و توسط کنفرانس اسقف های کاتولیک ایتالیا برگزار می شود. موضوع امسال «آب، برکت زمین» است.

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان روز یکشنبه در مراسم اسقف های ایتالیا برای درخواست محافظت از آب به عنوان یک منبع مشترک، به آن ها پیوست.

اسقف های ایتالیا قبل از هر چیز از آب به عنوان یک موهبت الهی نام بردند. سپس با اعلام این که رفاه و آسایش مردم به کارهای خیرخواهانه اسقف ها بستگی دارد و بیان آگاهی از پاندمی کرونا ویروس و تاثیرات زیادی که بر جهان گذاشته است، با مردان و زنان زمین ابراز همراهی و نزدیکی کردند.

پاپ فرانسیس پس از قرائت دعای آنجلس سخنرانی کرده و گفت: آب برای کشاورزی و همچنین برای زندگی ضروری است.

رهبر کاتولیک های جهان در ادامه جشن روز شکرگزاری آب، ضمن دعا برای روستائیان، نزدیکی خود را به آن ها اعلام کرد و برای کشاورزان توضیح داد که کار آن ها در این دوران بحران اهمیت و ارزش بیشتری دارد.

مترجم: حامد حبیب‌زاده

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.