خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ممانعت فلسطینیان از آتش‌ زدن کلیسا توسط یک صهیونیست

شهروندان قدس شریف، ۱۴ آذرماه، از اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست برای به آتش‌کشیدن کلیسای «الجثمانیه»در بیت‌المقدس ممانعت به عمل آوردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)؛ به نقل از پایگاه خبری «shehabnews.com»، منابع محلی در قدس اشغالی اعلام کردند که یک شهرک‌نشین صهیونیست سعی داشت کلیسای «الجثمانیه» در نزدیکی منطقه «جبل زیتون» را به آتش بکشد که با اقدام اهالی منطقه ناکام ماند.

این شهرک‌نشین وارد کلیسا شده و با ریختن مواد سوختی بر روی صندلی‌های چوبی، سعی داشت این مکان را به آتش بکشد، اما اهالی منطقه وارد شده و مانع شدند. پس از آن نظامیان صهیونیست خود را به محل حادثه رسانده و شهرک‌نشین افراطی را نجات داده و با خود بردند.

در پی اقدام این شهرک‌نشین صهیونیست، بخش‌هایی از صندلی‌های کلیسا به طور جزئی آتش گرفته و سوختند.

صهیونیست‌ها در سال‌های گذشته بارها به اماکن مذهبی مسلمانان و مسیحیان در قدس اشغالی و کرانه باختری حمله کرده‌ و این گونه اقدامات خود را «پرداخت هزینه» نام گذاشته‌اند.

از سوی دیگر، مرکز اطلاع‎رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد که نظامیان صهیونیست شب گذشته و بامداد امروز جمعه به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله‌ور شدند.

اشغالگران صهیونیست با یورش به روستای برقه در شمال غرب نابلس، شهرک جبع و شهرک العیساویه در قدس به خانه‌های فلسطینی حمله کرده و اسباب و اثاثیه آنها را برهم زدند.

نظامیان ارتش عبری در جریان این حملات و تجاوزات ۴ فلسطینی را بازداشت کردند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.