خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تهیه و تزئین درخت کریسمس از سوی یک انجمن اسلامی در انگلستان

طرح میان ادیانی مسلمانان برای پیوند با مسیحیان؛

انجمن مسلمانان «راشمور» انگلیس یک درخت کریسمس را به نشانه همکاری میان ادیانی، انسجام حمایت از مسیحیان این منطقه برای آنها تهیه و تزئین کردند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، انجمن مسلمانان «راشمور» انگلیس یک درخت کریسمس را به نشانه همکاری میان ادیانی،انسجام حمایت از مسیحیان این منطقه برای آنها تهیه و تزئین کردند.

تهیه این درخت کریسمس با حمایت مالی انجمن مسلمانان راشمور انجام شده است تا در زمان جشن کریسمس به مسیحیان هدیه داده شود و موجب مسیحیان خوشحالی ساکنان شود.

اقدام انجمن مسلمانان برای تهیه درخت کریسمس تازه ترین همکاری میان مسلمانان و مسیحیان منطقه پس از آن است که کلیسای «آلدرشات» از اعضای جامعه مسلمان راشمور برای اقامه نماز جمعه در سالن این کلیسا بعد از تعطیل شدن مساجد در ماه مارس دعوت به عمل آورد.

ظفر مالک، عضو انجمن مسلمانان راشمور در این باره توضیح داد: این اقدام زمانی آغاز شد که ما از برخی مسئولان درخواست کردیم اگر می توانند ما را در یافتن مکانی برای عبادت و برگزاری نماز جمعه کمک کنند.

وی افزود: ما اعضای انجمن مسلمانان راشمور خوشحالیم که این درخت کریسمس را تهیه کردیم و امیدواریم که این درخت برای مسیحیان شادی و خوشحالی و برای همه ما همبستگی و پیوند بیشتر به وجود بیاورد.

مالک همچنین گفت: صلح یک انتخاب است و از هر یک از ما شروع می شود. ممکن است در جهان صلح برقرار نباشد |،اما ما می توانیم در اینجا در راشمور صلح داشته باشیم.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.