خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبریک نماینده ویژه رئیس جمهور به ایرانیان مسیحی

کریسمس در سایه کرونا؛

نماینده ویژه رئیس جمهور در پیامی به ایرانیان مسیحی میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام علی یونسی نماینده ویژه رئیس جمهور در پیامی به ایرانیان مسیحی میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت. متن این پیام تبریک بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

میلاد مسعود و فرخنده حضرت عیسی مسیح علیه السلام پیام آور محبت، عشق و خرد و همچنین آغاز سال نو میلادی (۲۰۲۱) را به ایرانیان مسیحی، ارامنه، آشوریان و کلدانیان و همه مسیحیان و مسلمانان جهان، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم. حضرت عیسی مسیح (ع) منادی صلح، مدارا، عدالت و عقلانیت در جامعه بشری بود. بیزاری از جنگ و خشونت؛ اعتقاد به «کرامت انسانی» و رعایت حقوق انسان‌ها از هر رنگ، زبان، نژاد، قومیت و مذهبی، تعالیم و آموزه اصلی حضرت عیسی (ع) و تمام انبیاء آسمانی بوده است. هدف اصلی همه انبیا الهی و پیامبران ادیان توحیدی دعوت بشریت به یکتاپرستی، مدارا، پذیرش دیگری، هم‌گرایی، پیروی از خرد جمعی و همبستگی اجتماعی بوده است.

امروز جهان بشری، نیازمند آرامش، همدلی، انسجام و رعایت بهداشت عمومی در جامعه و غلبه بر ویروس منحوس کرونا است. داده های وحیانی و یافته های بشری، انسان را به پیروی از دستورات پزشکی دانشمندان و نظرات عقلایی عالمان، برای رهایی از درد و رنج و بیماری، دعوت می نمایند.

بسیار بجاست که در این ایام مبارک و خجسته و در چهلمین سال دفاع مقدس از همدلی و همبستگی ایرانیان مسیحی و همۀ پیروان ادیان توحیدی در تمام دوران انقلاب و دفاع مقدس، قدردانی کنیم و یاد و خاطره شهداء، ایثارگران و جانبازان معظم آنان را نیز گرامی بداریم. از خدای مهربان، برای همه مسیحیان جهان، به خصوص هموطنان عزیز و نجیب مسیحی، سالی سرشار از آرامش، شادمانی و موفقیت را آرزو می‌نمایم.

منبع ایسنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.