خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وبینار «جامعه امروزه ایران، میان سنت و مدرنیته» برگزار می‌شود

9 بهمن ماه؛

وبینار «جامعه امروزه ایران، میان سنت و مدرنیته» با حضور اساتید، محققین ایرانی و فرانسوی برگزار خواهد شد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به ابتکار مرکز «ایران و فرانسه» (سمن فرانسوی، تاسیس شده در سال ۱۳۹۵) وبیناری با عنوان «جامعه امروزه ایران، میان سنت و مدرنیته» با حضور اساتید، محققین ایرانی و فرانسوی برگزار خواهد شد.

در این وبینار که به زبان فرانسه و روز پنجشنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ برابر با ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹در ساعت ۱۸ به وقت پاریس برگزار می‌شود، فرهاد حشمتی پزشک ایرانی مقیم فرانسه، هماتولوژیست، ایمونولوژیست و رئیس انجمن ملی همافرز فرانسه، محسن متقی جامعه شناس و نویسنده، ناهید کارشناس، رئیس بخش دیجیتال شرکت Nidec-PSA Emotors در فرانسه و متخصص رباتیک و سباستین رئنیو (Sébastien REGNAULT) عضو مرکز ملی تحقیقات فرانسه، جامعه شناس، متخصص حوزه «مدیریت و جامعه» حضور دارند و سخنرانی می کنند.

دبیر این وبینار نیز ژان کلود ووآزن Jean-Claude VOISIN مورخ، نویسنده و بنیانگذار مجله پاریس- تهران، مدرس دانشگاه و عضو هیات مدیره و متخصص حوزه تاریخ و تمدن ایران در «مرکز ایران و فرانسه» خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این وبینار که به زبان فرانسه برگزار خواهد شد از طریق ایمیل contact@france-iran.org تا ۸ بهمن ماه اقدام به ثبت نام کنند.

منبع ایبنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.