خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رهبر دینی کلیمیان ایران: قدردان کادردرمان در مقابله با کرونا هستیم

رهبر دینی کلیمیان ایران در آیین جشن صبر و شکر پیروان ادیان توحیدی در گرامیداشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیماری کرونا موجب همدلی و تعامل هرچه بیشتر در بین اقشار مختلف شد و در این میان قدردان کادر پر تلاش و زحمتکش بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس هستیم.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حاخام «یونس حمامی لاله زار»  در این آیین با بیان اینکه هیچ اتفاقی بدون اجازه خداوند رخ نخواهد داد، اظهار داشت: هر آنچه که خداوند انجام می دهد بطور قطع در آن خیری است حتی اگر به ظاهر با عقلانیت انسانها منطقی به نظر نرسد.

وی گفت: شاید شیوع ویروس کرونا نیز آزمایشی سخت از سوی خداوند است که باید با صبر و شکیبایی و تلاش همگانی و دست در دست هم برآن فائق آییم.

رهبری دینی کلیمیان ایران با تاکید بر اینکه یکی از بهترین راههای مقابله با این بیماری رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است ، تصریح کرد: در اینگونه شرایط انسان های عاقل وظیفه دارند با تلاش، علم و دانش خود با مقابله با این بیماری موجب سلامت جامعه خود باشند که از این مکان مقدس برای سلامتی همه انسانهای این کره خاکی دعا می کنم.

آیین جشن شکرگزاری پیروان ادیان توحیدی با حضور جمعی از ادیان توحیدی در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه و همکاری مشاورت اقوام و اقلیت های دینی نهاد ریاست جمهوری در کلیسایی حضرت مریم (س) برگزار شد.

جشن شکرگزاری پیروان ادیان توحیدی به صورت همزمان در مسجد حضرت ابراهیم(ع)، کلیسای حضرت مریم(س)، کنیسه حییم کلیمیان و آتشکده زرتشتیان با حضور برخی اقلیت های دینی برگزار شد.

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.