خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جشن سپندارمزدگان در شیراز برگزار شد

انجمن زرتشتیان شیراز، جشن سپندارمزدگان روز زمین و گرامیداشت مادر را در فضای اسکای روم برگزار کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، جشن سپندارمزدگان روز زمین و گرامیداشت مادر با تلاش کمیسیون دینی انجمن زرتشتیان شیراز و نوآموزگاران کلاس دینی خانم ها پرنیان کوکلری، ساناز گشتاسبی و مهتاب گشتاسبی به سرپرستی آتری قدس برپا شد.

برنامه ها با خوش آمد گویی فرشته هنگامی مجری جشن، آغازشد. سپس کلیپی از گاتها خوانی ۱۰ تن از خردسالان و نونهالان به نمایش درآمد. در ادامه دکتر کتایون نمیرانیان درباره ارزش مادر و زمین صحبت کرد و فیلمی کوتاه از زرتشتیان شیراز پخش شد و سپس فیلمی از شنایا فلاحتی و آریانا اسفندیاریان که سرود “مادر گل”را اجرا کرده بودند به نمایش درآمد.

در بخش دیگری از جشن، عکسهایی از خانم مهین بانو نورافروز نویسنده و پرستار زرتشتی که در آبان ماه امسال چشم از جهان فروبست به نمایش درآمد. خانم مهین بانو نورافروز هر سال به بانوان زرتشتی که پوشش سنتی پوشیده و در جشن روز مادر حاضر بودند به رسم یادگاری هدیه ای را پیشکش می کرد که امسال نیز به یاد آن روانشاد، هدایایی به خردسالان و نونهالان و به قید قرعه از میان فیلم های رسیده به خانم پروانه کیانی پور هدیه ای پیشکش گردید.

در بخش پایانی مراسم نیز مسابقه ای برگزار شد که مجری آن آقای شهرام پوردهی بود.

منبع برساد
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.