خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

یورش گسترده پلیس آلمان به خانه سلفی‌ها در برلین

نزدیک به ۸۵۰ نیروی پلیس آلمان از جمله اعضای کماندوهای ویژه، یگان ویژه، برای بازداشت اعضای سازمان جماعت برلین و تفتیش خانه های آنها شرکت داشتند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوزصدها نیروی پلیس آلمان در برلین و ایالت براندنبورگ در عملیاتی هماهنگی برای تفتیش به خانه اعضای یک سازمان سلفی یورش بردند.

این حمله علیه اعضای سازمان منحله و غیرقانونی موسوم به جماعت برلین انجام گرفت.

به گفته وزارت کشور آلمان در این حمله نزدیک به ۸۵۰ نیروی پلیس از جمله اعضای کماندوهای ویژه، یگان ویژه، برای بازداشت اعضای سازمان جماعت برلین و تفتیش خانه های آنها شرکت داشتند.

رسانه های آلمان می گویند این سازمان افراطی که یک گروه سلفی است به جز تحسین اقدامات گروه داعش در ماه های اخیر خواستار مرگ دگراندیشان شده است.

اولین اقدام جدی را اعضای سنای شهر برلین علیه این سازمان انجام دادند. سنای پایتخت آلمان، این انجمن افراطی را غیرقانونی خوانده و هرگونه فعالیت از سوی اعضای آن را ممنوع اعلام کرد.

پلیس آلمان هیچ خبری درباره بازداشت احتمالی اعضای این سازمان منتشر نکرده است و تنها گفته است که حملات تنها در جهت تفتیش منازل و شفاف شدن منابع مالی اعضای این سازمان انجام گرفته است.

منبع شیعه نیوز
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.