خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

اردوغان عید پاک را به پیروان دین مسیحیت تبریک گفت

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور کشور با انتشار پیامی، عید پاک را به تمام هموطنان مسیحی و سایر پیروان این دین در جهان تبریک گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، نهاد اطلاع رسانی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد: رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور کشور با انتشار پیامی، عید پاک را به تمام هموطنان مسیحی و سایر پیروان این دین در جهان تبریک گفت.

در این پیام آمده‌است: عید پاک را به تمام هموطنان مسیحی و پیروان مذاهب مختلف مسیحیت در جهان تبریک می‌گویم، ترکیه یک کشور استثنایی است که تمام شهروندان آن در طول تاریخ از فرهنگ و مذاهب مختلف آزادانه در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

اردوغان در ادامه تاکید کرد: در شادی شهروندان مسیحی‌مان در عید پاک سهیم هستیم. یقین دارم که خصلت‌های دیرینه اتحاد، همبستگی و برادری ما برای همیشه ادامه یافته و به نسل‌های آینده منتقل خواهد شد. با احساسات خالصانه عید پاک را به تمام مسیحیان، به ویژه هموطنان گرانقدر مسیحی‌مان تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

منبع TRT
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.