خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری مراسم افطاری مجازی بین الادیانی در بلکبرن

یک سازمان فعال در زمینه جوانان در بلکبرن انگلیس، مراسم افطاری مجازی با حضور پیروان ادیان مختلف برگزار می‌کند و از مردم این شهر دعوت کرده‌است در این آیین اسلامی شرکت کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، به نقل از لنکشایر تلگراف، یک سازمان فعال در زمینه جوانان در بلکبرن قصد دارد یک ضیافت افطار مجازی با برنامه‌های متنوع از جمله قرائت قرآن و سخنرانی برگزار کند.

سازمان Blackburn Youth Zone از مردم این شهر دعوت کرده است تا در ۶ می (۱۶ اردیبهشت) گرد هم آیند و این افطار بزرگ را جشن بگیرند.

با حمایت سازمان‌های محلی، ۵۰۰ خانواده از سراسر منطقه از پیروان ادیان مختلف برای جشن ماه رمضان دور هم جمع می‌شوند. برگزاری سخنرانی، قرائت قرآن و برنامه‌های دیگر برای آشنایی با دین اسلام از جمله فعالیت‌های این مراسم افطار خواهد بود.

رز ولتون، رئیس بخش اجرایی این نهاد گفت: ماه رمضان فرصتی برای جامعه ما در جهت تأمل و برقراری ارتباط مجدد است. ما خوشحالیم که از ۵۰۰ خانواده از سراسر شهر که قصد دارند به این جشن آنلاین ما بپیوندند استقبال می‌کنیم. همه‌گیری کرونا ممکن است منجر به لغو مراسم‌ها شود اما ماه رمضان لغو نمی‌شود.

مل توماس، از دیگر مسئولان این سازمان گفت: سازمان ما اکنون از جامعه درخواست حمایت و کمک مالی به این کمپین را دارد. این امر به ما امکان می‌دهد مواد غذایی کافی را برای خانواده‌ها تهیه کنیم تا بتوانند در طول ماه روزه غذای کافی داشته باشند. بودجه حاصل از این کمپین همچنین به عضویت رایگان کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۹ ساله بلکبرن در این سازمان اختصاص می‌یابد تا بتوانند به فعالیت‌های سرگرم‌کننده و ایمن بپردازند.

منبع ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.