خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سردار حجازی نام خود را در دفتر سرداران مقاومت اسلامی ثبت کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی، شهادت سردار سید محمد حسین‌زاده حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در پی شهادت سردار رشید اسلام سید محمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فضل الله المجاهدین علی القاعدین أجراً عظیماً

شهادت سید محمد حسین‌زاده حجازی، سردار رشید اسلام، فرمانده پیشین سازمان بسیج و جانشین فرمانده سپاه قدس، بار دیگر اندوه از دست دادن سردار شهید قاسم سلیمانی را در دل‌ها زنده کرد. شهادت برای این سردار خدمت‌گذار، هدیه‌ای الهی بود و در عین حال، گواه دیگری شد بر درستی راه جمهوری اسلامی که همان شاهراه مقاومت اسلامی است.

این جانباز سرافراز که نقش چشم‌گیری در ارتقای توان مقاومت اسلامی در لبنان ایفا کرده بود، پس از چند دهه خدمت در دفاع مقدس و در مناصب و مأموریت‌های گوناگون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نام خود را در دفتر بلند سرداران مقاومت اسلامی ثبت کرد.

این‌جانب با تسلیت فقدِ این سردار پرافتخار به محضر فرمانده معظم کل قوا و همه فرماندهان عالی‌مقام و همه پاسداران سپاه اسلام، تداوم راه او را در مسیر ولایت و مقاومت، از خدای بزرگ خواهانم.

سید ابوالحسن نواب
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.