خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پروتکل های بهداشتی در عبادتگاه ها رعایت شود

رئیس دارالعلوم دیوبند هند تأکید کرد؛

مفتی ابوالقاسم نعمانی، رئیس دارالعلوم دیوبند هند گفت: موج دوم کرونا در کشور در حال گسترش است و وضعیت آن نگران کننده و تعداد مرگ و میر افراد به طور مداوم در حال افزایش است. هر روش و پروتکلی که برای جلوگیری از آن در نظر گرفته شده است، رعایت شود زیرا زندگی انسان با ارزش ترین است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مفتی ابوالقاسم نعمانی، رئیس دارالعلوم دیوبند هند، ضمن ابراز نگرانی از وضعیت بیماری واگیردار کرونا از عموم مردم خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد و گفت: عموم مردم باید در سراسر کشور به ویژه در جاهای شلوغ از دستورالعمل های صادر شده توسط دولت و اداره بهداشت در برابر بیماری کشنده پیروی کنند.

وی افزود: موج دوم کرونا در کشور در حال گسترش است و وضعیت آن نگران کننده و تعداد مرگ و میر افراد به طور مداوم در حال افزایش است. هر روش و پروتکلی که برای جلوگیری از آن در نظر گرفته شده است، رعایت شود زیرا زندگی انسان با ارزش ترین چیز است.

رئیس دارالعلوم دیوبند هند اظهار کرد: جلوگیری از ازدحام و استفاده از ماسک می تواند از بیماری جلوگیری کند، بنابراین وظیفه همه ما این است که طبق دستورالعمل کرونا اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

رئیس دارالعلوم دیوبند هند تأکید کرد: ما باید در عبادتگاه های خودمان نیز پروتکل های بهداشتی را در نظر بگیریم بنابراین بسیار مهم است که فقط تعداد افراد مجاز توسط دولت به عبادتگاه ها بروند.

مفتی ابوالقاسم نعمانی در پایان گفت: برای محافظت از ما توسط دولت منع رفت و آمد در شب اعمال شده است، بنابراین همه باید آن را رعایت کنند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر موج دوم کرونا به سرعت اثر خود را در کشور نشان داده است و روز یکشنبه ثبت ۲۶۰،۰۰۰ مورد جدید ثبت شده که بالاترین میزان در یک روز می باشد.

منبع سنی دیلی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.