خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فیلم سینمایی مروارید عشق در مرحله پیش تولید

رئیس موسسه آیین معنویت از تولید فیلم سینمایی مروارید عشق با محوریت زندگی حضرت خدیجه (س) خبر داد و گفت: مراحل پیش تولید این فیلم در حال آماده سازی است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت الاسلام حجت ملکی با اشاره به زندگی ۲۵ ساله حضرت خدیجه (س) در کنار نبی مکرم اسلام (ص) بیان کرد: نقش این بانو در بقای دین اسلام امری انکار ناپذیر است و عفت و پاکدامنی و جایگاه بلند مرتبه و همچنین ثروت بسیار این بانو به عنوان یکی از بزرگان قریش در قبل و بعد از رحلت ایشان در طول تاریخ زبانزد بوده است.

او به حمایت های مادی و معنوی حضرت خدیجه(س) از رسول گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: فیلمنامه زندگی این بانوی بزرگ اسلام با رویکرد بین المللی در دست تهیه است که این فیلم نامه می‌تواند مقدمه ای برای ساخت هرچه بیشتر فیلم و انیمیشن های فاخر از زندگی بزرگان دین باشد.

رئیس موسسه آیین معنویت با تاکید براینکه برای ساخت فیلم زندگی حضرت خدیجه(س) به دنبال بهترین های سینمای ایران هستیم، عنوان کرد: ساخت فیلم های تاریخی مقدمه های بسیار سنگینی دارد و برای ساخت این فیلم فاخر باید خیز مناسبی برداشته شده و به نظر پیش تولید گسترده و طولانی خواهد داشت.

ملکی بیان کرد: تدوین فیلم نامه بسیار غنی و مناسب، تهیه تمامی امکانات و تجهیزات لازم و تأمین منابع اعتباری لازم برای ساخت این فیلم بسیار مهم و مؤثر است.

او ادامه داد: از همه نهادهای فرهنگی و حوزوی و تمام فعالان و هنرمندان به ویژه فیلمنامه نویسان برای ساخت یک فیلم سینمایی مطلوب کمک و یاری می خواهیم.

مدیر فیلم سینمایی مروارید عشق از تلاش برای انتخاب یکی از کارگردانان سرشناس کشورمان برای ساخت این فیلم خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه معارف ناب دینی در جامعه گام های مثبت و مؤثری برداریم.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.