خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فرصت استثنایی برای طرفداران عرفان حلقه

شاخۀ محمدعلی طاهری با انتشار یک نامه که به شکل ناشیانه ای فتوشاپ شده است، تلاش می کند منتقدین خود را با برچسب فالگیر و رمال مورد هجمه قرار دهد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، تیم عملیات روانی عرفان حلقه، شاخۀ محمدعلی طاهری، در ادامۀ تلاش لیدر خود برای بازیابی پرچم داری حلقه، روی به نشر مطالبی مهمل و خنده دار و همچنین جعل های کودکانه آورده اند.

شاخۀ محمدعلی طاهری با انتشار یک نامه که به شکل ناشیانه ای فتوشاپ شده است، تلاش می کند منتقدین خود را با برچسب فالگیر و رمال مورد هجمه قرار دهد.

این شاخه تصویر نامه ای را منتشر کرده اند که در آن معرفی نامه ای برای یک روحانی از سوی «جامعه مدرسین» حوزه علمیه قم به نیروی انتظامی استان فارس با عنوان «اخذ مجوز فعالیت در حوزه علوم غریبه و دعانویسی»، صادر شده است.

تصویر نامه جعل شده توسط تیم عملیات روانی عرفان حلقه شاخه محمدعلی طاهری

فارغ از عدم آگاهی از جایگاه و وظیفه جامعه مدرسین و سلسله مراتب نامه نگاری اداری و رعایت پاراگراف بندی، جاعل نامه حتی با نرم افزار فتوشاپ نیز به اندازه کافی آشنایی نداشته و اختلاف رنگ شدید میان مطالب درج شده بر روی نامه و بافت کاغذ آنقدر زیاد است که به راحتی می تواند جعلی بودن آن را تشخیص داد.

 عرفان حلقه

انتشار پست تلگرامی برای هویت بخشیدن به نامه جعل شده توسط تیم عملیات روانی عرفان حلقه شاخه محمدعلی طاهری

به نظر می رسد آموزش فتوشاپ به عنوان یک مهارت بسیار کاربردی تر از آموزه های عرفان حلقه برای شاگردان محمدعلی طاهری خواهد بود؛ زیرا آنان در مکتب طاهری برخلاف ادعاهای اخلاق مدارانه، چیزی جز جعل تصویر و نشر اکاذیب نیاموخته اند.

منبع بهداشت معنوی
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.