خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

قدس، آرمان امت اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در مراسمی که در آستانه روز جهانی قدس در نمازخانه دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد، سخنرانی کرد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در مراسمی که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد، ضمن اشاره به این نکته که قدس، آرمان امت اسلامی است، گفت: زنده نگه داشتن روز جهانی قدس، یهودی‌ستیزی نیست؛ جنگ با یهودی نیست؛ جنگ با هیچ ملتی نیست.

وی افزود: مقام معظم رهبری امام المسلمین آیت‌الله العظمی خامنه‌ای بهترین راه‌حل دنیایی را برای حل مسئله فلسطین ارائه کرده‌اند ولی دنیا نمی‌خواهد زیر بار آن برود و آن هم یک انتخابات است با حضور همه فلسطینی‌تباران از مسلمان، مسیحی و یهودی.

نواب گفت: فلسطینی‌تباران تنها کسانی هستند که می‌توانند حکومت خود را انتخاب نمایند. از این زیباتر نمی‌شود و دموکراسی‌ای از این بهتر نیست. ما باید روی این نظریه پیشرفته و مترقی مقام معظم رهبری کار کنیم. این سرزمین، سرزمین آبا و اجدادی و پدری فلسطینیان بوده است. این‌ها حق دارند به نظام حکومتی‌شان رأی دهند. کسانی که از اقصی نقاط جهان به این سرزمین منتقل شده‌اند، اهل این سرزمین نیستند و به محض این که مشکلی پیش می‌آید به کشورهای خود بازمی‌گردند.

منبع دانشگاه ادیان و مذاهب
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.