خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سامه‌یح:‌ جامعه کلیمیان ایران همیشه در محکومیت رژیم صهیونیستی پیش‌قدم بوده است

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس در آستانه روز قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جامعه کلیمیان ایران طبق منویات رهبر معظم انقلاب همیشه در محکومیت این اعمال رژیم صهیونیستی پیش‌قدم بوده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، همایون سامه یح نجف‌آبادی نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در آستانه روز قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی همیشه باید این واهمه و ترس را همراه خود داشته باشد که روزی خواهد رسید که سردمداری این سرزمین مقدس را از دست داده و ملت فلسطین حقوق حقه خود را به دست خواهند آورد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس به نمایندگی از هموطنان کلیمی ایران اعلام می‌نمایم در حالی که طرفداران دروغین حقوق بشر و داعیه‌داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های خود را نسبت به قتل‌ها، غارت‌ها، نسل‌کشی و حق‌کشی‌ها و اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی بسته‌اند، باید بدانند که قدس به عنوان یک مظهر، آزادیخواهان جهان را به هم گره زده و اعمالی همچون شهرک‌سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطین و ادامه اشغالگری آنها نمی‌تواند رؤیای واهی و افسانه‌ای تشکیل کشوری پایدار را برایشان به ارمغان بیاورد.

روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران پیر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و نشان اعتقاد راسخ ایشان به اندیشه و وحدت و همدلی جوامع بشری در برابر استکبار جهانی است. روز قدس روز دفاع از آرمانی است که م تعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر بوده و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب می‌باشد.

دشمن صهیونیستی همیشه باید این واهمه و ترس را همراه خود داشته باشد که روزی خواهد رسید که سردمداری این سرزمین مقدس را از دست داده و ملت فلسطین حقوق حقه خود را به دست خواهند آورد.

اگرچه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌گردد، اما قلب تک‌تک کلیمیان ایران برای مردان، زنان و کودکان مظلوم فلسطین در طپش است.

جامعه کلیمیان ایران طبق منویات رهبر معظم انقلاب همیشه در محکومیت این اعمال رژیم صهیونیستی پیش‌قدم بوده است.

با تقدیم احترام
دکتر همایون سامه یح نجف‌آبادی
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.