خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سیامک مره صدق: فلسطین برای پیروزی بر رژیم صهیونیستی راهی جز مقاومت ندارد

واقعیتی که وجود دارد این است که نه رژیم صهیونیستی و نه حامی اصلی‌اش آمریکا به هیچ قرارداد و توافق بین المللی پایبند نبوده و نیستند و تنها راه پیروزی مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی فقط مقاومت است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، سیامک مره صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگویی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: اقدامات غیرانسانی امروز رژیم صهیونیستی در غزه یک جنایت مضاعف علیه مردم فلسطین است؛ چراکه رژیم صهیونیستی ابتدا غزه را با محاصره به بزرگ‌ترین زندان جهان تبدیل کرده و دو میلیون انسان را در منطقه‌ای به نام غزه محصور کرده که جای سکونت ۳۰۰ هزار نفر انسان بیشتر نیست.

وی افزود: علاوه بر این هیچ گونه منابع مالی قابل توجهی برای امرار معاش این دو میلیون نفر در دسترس مردم غزه نیست و تنها ممر درآمد آنها کشاورزی با دستمزد بسیار پایین است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: در این شرایط رژیم صهیونیستی مردم غزه را مورد تهاجم قرار داده و بدون در نظر گرفتن ابتدایی‌ترین قواعد جنگی منازل مسکونی مردم و حتی ساختمان دفتر خبرگزاری‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد.

مره صدق خاطرنشان کرد: واقعیتی که وجود دارد این است که نه رژیم صهیونیستی و نه حامی اصلی‌اش آمریکا به هیچ قرارداد و توافق بین المللی پایبند نبوده و نیستند و تنها راه پیروزی مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی فقط مقاومت است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که آمریکا و رژیم صهیونیستی قابل مذاکره نیستند و این رهنمود مقام معظم رهبری راهنمای همه موحدان عالم است.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: تنها راه مذاکره با استکبار مقاومت است والا از طریق مذاکره و گفت‌وگو نمی‌شود با آنها به تفاهم رسید؛ چراکه ماهیت آنها ماهیت جنگ‌طلبانه است و می‌خواهند به دیگر مردم ستم کنند.

مره صدق خاطرنشان کرد: وظیفه همه دنیا حمایت مادی و معنوی از مقاومت است و دیگر هیچ کس نباید دلش را به قطعنامه‌های سازمان ملل، یونیسف و یونسکو و امثال آن خوش کند؛‌ چراکه نه رژیم صهیونیستی و نه آمریکا زمانی که قطعنامه‌ها علیه شان باشد این قطعنامه‌ها را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

وی افزود: با کسی که بدون منطق راه زور و اسلحه را در پیش گرفته، فقط باید با زبان مقاومت صحبت کرد.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: مقاومت در این مدت با اتکا به منابع داخلی و حامیان واقعی خود توانسته به یک مقاومت قوی‌تر و با پشتوانه بیشتر تبدیل شود تا جایی که سلاح انتفاضه از سنگ به سلاح‌های تهاجمی تبدیل شده که می‌تواند اثر بازدارندگی زیادی بر روی ارتش صهیونیستی داشته باشد و به مقاومت از این طریق می‌تواند به دنبال احقاق حق خود باشد. فایده‌ای که استفاده از سلاح‌های بازدارنده علیه ارتش صهیونیستی علیه مقاومت داشته، از بین بردن پدیده ذهنی به نام گنبد آهنین بود که سردمداران رژیم صهیونیستی سعی داشتند این تفکر بازدارندگی را ایجاد کنند که معلوم شد این موضوع وجود خارجی ندارد.

مره صدق خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که اوامر و پیش بینی‌هایی که مقام معظم رهبری راجع به نابودی رژیم صهیونیستی داشته‌اند، حداکثر در زمان اعلام شده تحقق پیدا خواهد کرد و با از بین رفتن زورگویان و عوامل استکبار در منطقه ما شاهد این خواهیم بود که یک صلح عادلانه در منطقه غرب آسیا ایجاد شود.

وی افزود: همان طور که پیش از این هم گفته‌ام بیمارستان کلیمیان در ایران (بیمارستان دکتر سپیر) آمادگی دارد تا مجروحان فلسطینی را به صورت رایگان درمان کند.

منبع فارس
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.