خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند

مولوی توکلی:

ردنا – امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو برگ زرینی دیگر از افتخارات ایران اسلامی به شمار می‌رود و ملت ایران اسلامی با حداکثر حضور خود در این رویداد نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، مولوی غلام نبی توکلی، امام جمعه اهل سنت تایباد در شرق خراسان رضوی در گفت و گویی اظهار کرد: حضور پرشور مردم ایران در انتخابات روز ۲۸ خرداد ماه پیش رو باعث کوری چشم بدخواهان نظام و انقلاب خواهد شد و یک بار دیگر اهداف و افکار پلید آنها را برملا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این مقطع حساس که دشمنان این نظام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی هستند همه باید در این عرصه با وحدت و انسجام همیشگی و با حضور خود در پای صندوقهای رای به همه جهانیان نشان دهیم تحت هر شرایطی پای آرمانها و اعتقادات انقلاب و نظام  ایستاده ایم.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ضامن وحدت و انسجام ملی است که این مهم باید به بهترین شکل ممکن محقق شود.

مولوی توکلی افزود: مشارکت همگانی در اداره امور کشور و انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است و آحاد جامعه باید حضور در این فرایند را تکلیف خود بدانند.

وی ادامه داد: امروز جامعه ایران بیش از گذشته نیازمند اتحاد و انسجام ملی است و انتخابات، انسجام و یکدلی ملت ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد.

امام جمعه اهل سنت تایباد به سلامت و قانون مداری انتخابات اشاره کرد و گفت: سلامت انتخابات بر مدار قانون، اخلاق و عدالت یکی دیگر از شاخص‌های انتخابات است که اولین ضامن سلامت انتخابات است و باید به آن توجه شود.

مولوی توکلی افزود: مردم باید به انتخاب و تعیین سرنوشت خود و کشور حساسیت داشته باشند و انتخاب آنان از روی تفکر، تامل و منطق باشد.

وی با تاکید بر تحقیق در انتخاب افراد اصلح افزود: مردم برای انتخاب افراد اصلح باید بدانند کدام داوطلب گره‌گشای مشکلات مردم است، داوطلبی که برای کسب آرای مردم با هر شیوه و روش نادرست دست به تبلیغات می‌زند بدون شک دغدغه مردم و حل مشکلات جامعه را ندارد.

انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

شهرستان تایباد متشکل از دو بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع ایرنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.