خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله صهیونیست ها به نمازگزاران مسجد ابراهیمی

نظامیان صهیونیستی ساعاتی پیش به نمازگزاران در مسجد ابراهیمی حمله کرده و یک دختر فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از ظهر روز چهارشنبه (۲۰ مرداد ماه) به نمازگزاران در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل حمله کرده و یک جوان فلسطینی را بازداشت کرده و یک دختر فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

صدها نمازگزار فلسطینی، نماز ظهر امروز را در مسجد ابراهیمی اقامه کردند و این در حالی بود که نظامیان صهیونیستی به طور گسترده ای در ورودی و درهای الکترونیکی و اطراف مسجد ابراهیمی مستقر بودند.

شاهدان عینی گزارش دادند: نمازگزاران هنگام خروج از مسجد ابراهیمی شعارهایی در محکومیت طرح صهیونیستی مبنی بر ساخت آسانسور در این مسجد سردادند.

شاهدان عینی همچنین گفتند: نظامیان صهیونیستی با بمب های صوتی سعی کردند نمازگزاران را در این مسجد پراکنده کنند و اجازه ورود شهرک نشینان را به مسجد بدهند.

شاهدان عینی گفتند: نهیل ابوعیشه، دختر فلسطینی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و یسری طه، یک جوان فلسطینی نیز بازداشت شد.

به دنبال اعلام خبر ساخت آسانسور در مسجد ابراهیمی به منظور ایجاد سهولت در ورود شهرک نشینان به این مکان، مسجد ابراهیمی شاهد تنش است.

از سویی دیگر، وزارت امور خارجه فلسطین اقدام مقامات صهیونیستی را علیه مسجد ابراهیمی محکوم کرد و این رژیم را مسئول این جرایم خواند.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.