خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نمایش اروپایی فیلم پارادایس با بازی بازیگران فیلم دردسرهای عظیم

به گزارش ادیان نیوز؛ همزمان با استقبال مخاطبان ایرانی از فیلم «پارادایس» نمایش اروپایی این فیلم از ۲۵ اردیبهشت در گوتنبرگ سویدن آغاز مى شود و نمایش آن در استکهلم، برلین، کلن، لندن، منچستر، آمستردام، هامبورگ ادامه خواهد داشت.همچنین نمایش این فیلم از هفته آینده در هوستون آمریکا نیز آغاز می‌شود.

این فلم در سال ۱۳۹۴ شمسی در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فلمبرداری شده و تا کنون در بیش از ۲۰ جشنواره بین‌المللی حضور داشته و توانسته جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر مکمل مرد از جشنواره چلسی نیویارک در ۲۰۱۶ میلادی و جایزه بهترین فلم بلند در سومین جشنواره بین‌المللی فلم های‌کُوست High Coast در سال ۲۰۱۸ میلادی را به خود اختصاص دهد.

«مهران رجبی»، «جواد عزتی»، «محمدعلی نجفیان»، «سامان صفاری» و «بیتا عطشانی» از ایران و «الیویا بورکات»، «ماتیاس متس»، «کلاتسیدا روبرت» و «کاترین فولوس» از کشور آلمان در فلم «پارادایس» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«پاردایس» قصه دو متعلم دینی جوان است که می‌خواهند برای شرکت در سمیناری آکادمیک درباره ادیان به آلمان سفر کنند اما رییس دارالعلوم دینی آن‌ها که حاج آقای فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن ها سد می‌کند. این دو جوان با اغفال شیخ فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و وی را همراه خود به آلمان می‌برند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.