خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دربارۀ ما | Religions News Agency | اخبار ادیان ایران، ادیان جهان و اقلیت‌های دینی

– خبری تحلیلی ردنا (ادیان‌ نیوز) اخباری را منتشر می‌کند که دارای منبع مشخص باشند.

– خبرنگاران این پایگاه خبری، سعی در انتشار اخبار صحیح و ارائۀ تفسیرهای منطقی و منصفانه دارند.

– سرقت ادبی، مخدوش ساختن متن‌ها و سندها و حذف اطلاعات اساسی رویدادها از نظر ما مطرود است.

– احترام به حریم شخصی و خصوصی افراد، خودداری از توهین و تهمت و افتراء نسبت به اشخاص و حفظ حیثیت آنان در برابر افکار عمومی جامعه از وظایف خبرنگاران ماست.

– خبرنگاران ما با احترام به استقلال و حاکمیت ملی کشور، نظم و امنیت عمومی و مصالح همگانی از اصول شرافت حرفه‌ای خودتبعیت می‌کنند.

– خبرنگاران ما همواره براساس وجدان و اخلاق عمل کرده و از پذیرش هرگونه رشوه، فشار و تهدید برای انتشار مطالب یا تغییر محتویات آنها، خودداری کرده و از خط‌مشی عمومی رسانه و اصول شرافت حرفه ای خویش تبعیت می‌کنند.

– خبرنگاران ردنا (ادیان‌نیوز) ضمن دفاع از آزادی خبری و تفسیر و انتقاد سالم در حوزۀ نشر اخبار، موظف به حفظ اسرار حرفه‌ای خود و خودداری از افشای اطلاعات و اخباری که به صورت محرمانه به‌دست می‌آورند (به جز مواردی که با حکم دادگاه مشخص می‌شود) می‌باشند.

– احترام به اصول دینی و معتقدات مذهبی، آداب و سنن قومی و ملّی، اخلاق حسنه و عفت عمومی، پاسداشت ارزش‌های الهی و انسانی همچون عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی، صلح و امنیت بشری، استقلال و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ملت‌ها و فرهنگ‌ها، مورد احترام و اهتمام ادیان‌نیوز بوده و از گرایش به تبعیض خصومت‌آمیز در این زمینه‌ها خودداری می‌شود.

– ردنا (ادیان‌نیوز)، کوشش در راه همزیستی مسالمت‌آمیز ملت‌ها، مقابله با گسترش سلاح‌های کشتار جمعی، جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و مبارزه علیه هجمۀ فرهنگی را رسالت‌ خود می‌داند.

سردبیر ردنا (ادیان‌نیوز)

نظرات بسته شده است.