خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کلیسای پروتستان فرانسه که در سال ۱۸۸۷ تغییر یافته است

این ساختمان که در Rightmove ارائه شده است، یکی از تنها دو نوع خود در انگلستان است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، کلیسای پروتستان فرانسه در برایتون به طور رسمی در سال ۱۸۸۷ وقف شد و پول ساخت آن توسط جماعت های کوچک در فرانسه و مردم جامعه مذهبی برایتون جمع آوری شد.

این ساختمان که در Rightmove ارائه شده است، یکی از تنها دو نوع خود در انگلستان است.

خدمات هفتگی را تا زمان بسته شدنش در سال ۲۰۰۸ برگزار کرد و سپس به صاحبان فعلی آن فروخته شد. برای بیش از یک دهه، آنها کلیسا را ​​با دقت بازسازی کردند و ساختمان را تغییر دادند.

این کلیسای دگرگون شده با دستیابی به تعادل کامل بین ویژگی های شخصیت و زندگی مدرن، همه چیز را دارد.

این هتل که بین برخی از مشهورترین مکان‌های برایتون، مانند هتل متروپل، میدان نورفولک، i360 و کنار دریا واقع شده است، تاریخ و طراحی بیل‌های مدرن را ارائه می‌کند.

کلیسای پروتستان فرانسه که به سبک گوتیک با آجر قرمز طراحی شده است، دارای سه جفت پنجره لانست، یک در ورودی با طاق نوک تیز و یک گل میخ کوچک مسی در بالای گنبد مربع است.

علاوه بر این، یک کپسول زمان در پایه سنگی اصلی قرار داده شد که حاوی موارد مربوط به جشن طلایی ملکه ویکتوریا است، که تنها یکی از بسیاری از اشیای زیبای تاریخ است که در داخل و خارج چهار دیوار آن یافت شده است.

همانطور که از درهای بزرگ کلیسا وارد می شوید، پنجره شیشه ای رنگارنگ پرآذین در ورودی بلافاصله حس عظمت را به شما القا می کند، قبل از اینکه به منطقه نشیمن اصلی بروید که در آن بزرگی این خانه شگفت زده خواهید شد.

اتاق نشیمن زیبا فضای بزرگی را برای آرامش و استراحت راحت ارائه می دهد. تغییر اصلی، هنوز دست نخورده، از آن زمان به یک میله تبدیل شده است.

یکی از چشمگیرترین ویژگی ها، کار فولادی اکسپوز اضافه شده و شیشه های تقویت شده است که از اصل سطح نیم طبقه پشتیبانی می کند.

پله های شیشه ای و نرده به طبقه اول منتهی می شوند که در آنجا به آپارتمان اتاق خواب می رسید. در حال حاضر با یک تخت بزرگ با چهار پوستر، یک وان غلتکی توکار و یک پنجره شیشه ای مجهز شده است.

یکی از جذابیت های دیگر، شیشه های دایره ای تقویت شده در کف است که به اتاق نشیمن طبقه پایین نگاه می کند.

آشپزخانه خصوصی در یک حصیر سفید ساده اما شیک با میز کار سنگی خاکستری روشن تزئین شده است.

اتاق خواب دو یک اتاق غرق شده و دنج با دوش هتل زیبا و فضای ذخیره سازی مفید است.

در بیرون، یک صندلی به سبک مدرن وجود دارد که به نمای بیرونی ساختمان اضافه شده است. این مکان با تم مشترک شیشه ای، با بالکن و نور، مکانی ایده آل برای نشستن با کتاب یا مهمانان بعد از شام است.

منبع هانی خبر
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.