خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژ آگهی| چرا کردان می‌تواند یک مقصد زمستانی بی‌نظیر باشد ؟

برای اجاره ویلا در کردان به وب سایت پینورست که در زمینه اجاره کوتاه مدت اقامتگاه فعالیت می‌کند سر بزنید و با کمی جست‌وجو ویلای مناسب خود را پیدا کنید.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز)، مطمئنا با معنای دو واژه ییلاق و قشلاق آشنایی دارید. به زبان ساده ییلاق یعنی رفتن به مناطق خنک‌تر در فصل گرم و قشلاق یعنی رفتن به مناطق گرم‌تر در فصل سرد.

البته با شهری شدن و نوع زندگی‌های مدرن امروزی دیگر ییلاق و قشلاق کردن خیلی به آن معنای گذشته نیست. منظورمان این است که حتما نباید در فصل گرما به یک جای سرد و در فصل سرما به یک جای گرم سفر کنید.

مناطق ییلاقی همیشه یکی از مقصد‌های پرطرفدار برای سفر هستند. اگر به واژه ییلاق خیلی توجه نکنیم برخلاف تصور خیلی‌ها این مناطق می‌توانند یک مقصد خوب حتی در زمستان و روزهای سرد سال باشند.

کردان برای همه شناخته شده است و یکی از گزینه‌های خوب برای سفر زمستانی مخصوصا ساکنان دو استان تهران و البرز است. البته برای برنامه‌ریزی یک سفر زمستانی نکاتی وجود دارد که باید بدانید و ما همه آنها را به شما می‌گوییم.

در ضمن می‌توانید برای اجاره ویلا در کردان به وب سایت پینورست که در زمینه اجاره کوتاه مدت اقامتگاه فعالیت می‌کند سر بزنید و با کمی جست‌وجو ویلای مناسب خود را پیدا کنید.

کردان چطور جایی است؟

قبل از اینکه به بحث اصلی برگردیم کمی درباره کردان صحبت کنیم. کردان روستایی قدیمی در نزدیکی کرج و تهران است و آب‌وهوایی شبیه به شهرهای شمالی ایران دارد؛ البته شرجی بودن را از هوای آن حذف کنید.

کردان طبیعت زیبایی دارد و در زمستان و پاییز هم به شکل خاص خودش زیباست. در پاییز همه کوچه‌ پس‌کوچه‌ها با برگ‌های زرد سنگ‌فرش می‌شوند و در زمستان هم شاخه‌های انبوه درختان خودنمایی می‌کنند.

کردان به ویلاهایش هم معروف است؛ از ویلاهای ساده و کوچک تا ویلاهای لوکس. و صد البته که می‌توانید این ویلاها را در سفر به کردان به‌عنوان اقامتگاه اجاره کنید. خوبی تنوع ویلاها هم این است که هر کسی می‌تواند با توجه به بودجه و نیازش ویلای مناسب را پیدا کند.

کردان اجاره ویلا پینورست زمستان

سفر زمستانی به کردان

سفر زمستانی به‌طور خیلی واضح به سفری گفته می‌شود که در فصل سرد سال انجام می‌شود. می‌توان گفت که دو نوع سفر زمستانی داریم؛ یکی سفر به شهرهای گرم و دیگری سفر به شهرهای سرد.

یک نکته‌ که در مورد سفر زمستانی وجود دارد این است که برای خیلی‌ها جابجایی کمی سخت‌تر به‌نظر می‌آید. کردان به‌‌خاطر فاصله کمی که با تهران و کرج دارد از این نظر خیلی مناسب است.

کردان در دسته شهرهای سرد قرار می‌گیرد اما تصور نکنید که با یک شهر پر از برف و آب‌و‌هوای خیلی سرد طرف هستید. اصلا همین آب‌وهوای خوبی که در زمستان نسبت به جاهایی مثل لواسان، فشم، دماوند و … دارد آن را به یک مقصد خوب تبدیل کرده است.

در کل چه یک آدم سرمایی و طرفدار گرما چه یک آدم گرمایی و طرفدار سرما باشید کردان یک مقصد خوب و نزدیک برای شماست.

در زمستان با هزینه کمتری به کردان سفر کنید

اینکه سفر به کردان در تابستان طرفداران بیشتری دارد یک چیز مشخص است. همین باعث می‌شود تا تابستان به فصل شلوغ (های سیزن) این مقصد تبدیل شود. تعطیلات تابستانی مدراس و بعضی از ادارات باعث می‌شود تا افراد در تابستان وقت بیشتر برای سفر داشته باشند.

در مقابل زمستان‌های کردان به‌عنوان فصل خلوت در نظر گرفته می‌شوند. یکی از نتیجه‌های این خلوتی این است که قیمت ویلاها کاهش پیدا می‌کند و صاحبان ویلاها تخفیف در نظر می‌گیرند.

پس اگر برای یک سفر زمستانی به کردان برنامه بچینید می‌توانید با هزینه کمتری همان ویلا را نسبت به تابستان اجاره کنید یا حتی می‌توانید با همان بودجه‌ای که در نظر گفته بودید سراغ ویلاهای لوکس‌تر با امکانات بیشتر بروید.

موقع اجاره ویلا در کردان برای سفر زمستانی به این نکات توجه کنید

اصلی‌ترین چیزی که باید از آن مطمئن شوید سیستم گرمایشی ویلا است که باید حتما در موردش از صاحب ویلا سوال کنید. چون هرچقدر هم که طرفدار هوای سرد باشید خوابیدن در سرما خیلی لذت‌بخش نیست.

همان‌طور که می‌دانید خیلی از ویلاهای کردان استخر هم دارند و نگران نباشید چون منظورمان این نیست که دور استخر را خط بکشید. فقط کافی‌ است مطمئن شوید ویلایی که می‌‌خواهید اجاره کنید استخر سرپوشیده دارد یا نه. البته گزینه دیگر هم استخر آبگرم است. چون برای خیلی‌ها شنای آب گرم در فضای باز و هوای سرد بیرون خیلی لذت‌بخش است.

در ضمن بعضی از ویلاها آلاچیق سرپوشیده یا یک فضای مخصوص نشستن مجهز به وسیله گرمایشی دارند که می‌تواند خیلی کیف بدهد.

یک وب سایت خوب برای اجاره ویلا در کردان

کردان اجاره ویلا پینورست زمستان

وب سایت پینورست به‌صورت تخصصی در زمینه اجاره کوتاه مدت اقامتگاه در ایران فعالیت می‌کند. در این سایت تمامی ویلاهای متنوع کردان برای شما گلچین شده و همه افراد می‌توانند سریع و آسان ویلای مناسب با بودجه‌شان را در این سایت پیدا کنند.

تمامی امکانات و قوانین مربوط به ویلا به‌طور دقیق و واضح در صفحه هر اقامتگاه نوشته شده و شما می‌توانید با خواندن توضیحات و دیدن عکس‌ها ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین خواندن نظرات بقیه مهمان‌ها به شما کمک می‌کند تا از انتخاب خود اطمینان خاطر پیدا کنید.

مزیت اصلی پینورست این است که تیم پشتیبانی آن به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته حواسش به شماست و می‌توانید هر زمان و هر لحظه‌ای که نیاز داشتید با آنها ارتباط برقرار کنید.

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.