خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل از مصادیق «جهاد کبیر» است

آیت‌الله کعبی:

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل واجب شرعی و از مصادیق جهاد کبیر است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، آیت الله عباس کعبی در سخنانی با اشاره به توطئه های رژیم صهیونیستی و مقاومت دربرابر عادی‌سازی روابط با اسرائیل گفت: بعد از عادی‌سازی روابط اسرائیل با برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس خصوصاً بحرین تبادل مسائل پزشکی در بین این کشورها صورت گرفت.

وی افزود: در ظاهر این مسائل حوزه سلامت مشکلی ندارد اما حقیقت امر این است که هئیت های پزشکی و درمانی بستر سازی برای جنگ بیولوژیک علیه امت اسلام از طریق تسلط بر دی ان ای های کشورهای اسلامی خواهد داشت و مسئله بسیار خطرناکی است.

وی با تصریح این نکته که عادی سازی روابط با اسرائیل در همه بخش های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حوزه سلامت مشارکت در جنایت های این رژیم است، یادآور شد: روابط با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل جایز نیست و برخی خیال نکنند که اسرائیل با ورود در حوزه سلامت به دنبال کمک های انسان دوستانه است بلکه به نوعی استیلاء و اشغال جوامع اسلامی از طریق عادی سازی روابط است.

وی هوشیاری مسلمانان در مقابل مکر صهیونیست ها را خواستار شد و افزود: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از طرف کشورهای مرتجع منطقه از جمله نظام آل خلیفه باطل و حرام است و مخالفت با پیمان های رژیم غاصب اسرائیل بر همه مسلمانان واجب است.

وی همکاری با اسرائیل را حرام دانست و خاطرنشان کرد: پیمان با اسرائیل مشارکت در جنایت های رژیم صهیونیستی است و از مصادیق معاونه الظالمین به حساب می آید و کمک به استیلاء مشرکین بر بلاد اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان خطاب به پزشکان مسلمان کشورهای حاشیه خلیج فارس اظهار کرد: مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی واجب شرعی و از مصادیق جهاد کبیر است.

منبع شفقنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.