خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

رپورتاژ آگهی| شغل‌های پردرآمد ایران؛ معرفی شغل‌های پردرآمد و آینده‌دار

پیدا کردن شغل پردرآمد شاید برای خیلی‌ها مشکل باشد و شاید خیلی‌ها اطلاع نداشته باشند که چه شغلی می‌تواند فرد را به درآمد بالا برساند.

به گزارش سرویس بازار ردنا (ادیان نیوز) به نقل از تهران پایتخت، ما شغل‌های پردرآمدی که شما می‌توانید زندگی آینده خود را تامین کنید را معرفی کرده‌ایم.

شغل های پردرآمد ایران

وبسایت ها و مقالات بسیاری را ممکن است در این زمینه ببینید که به شما شغل های پردرآمد را معرفی می‌کنند و یا دعوت به سرمایه گذاری در زمینه های پیشنهادی خود می‌کنند ولی ما در تهران پایتخت بصورت تخصصی همراه با مزایا  این شغل ها را بررسی خواهیم کرد تا این موضوع برای شما مفید باشد.

ما در این مقاله ابتدا شغل های تعمیراتی پردرآمد را به شما معرفی خواهیم کرد تا با مزایا و معایب این شغل ها آشنا شوید.

تعمیرات موبایل:

شما نیز می‌دانید که هر فردی در زندگی امروزی حداقل یک یا چند موبایل برای خود و یا در خانواده خود دارند که بدلیل افزایش قیمت موبایل، و ناتوانی بسیاری از افراد جامعه در خرید گوشی نو هنگام خرابی موبایل خود توانایی خرید موبایل جدید را ندارند و مجبور به تعمیر موبایل خراب خود می‌شوند. به همین دلیل این شغل بسیار پردرآمد می‌باشد و شما می‌توانید با یادگیری مهارت تعمیرات موبایل اندروید و ایفون به یک تعمیر کار حرفه ای تبدیل شوید.ما در ادامه مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل را به شما خواهم گفت.

مزایای شغل تعمیرات موبایل:

درآمد بالا و بازار  کار:

شغل تعمیرات موبایل درآمد بسیار بالایی دارد و شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل هلدینگ آموزشی تهران پایتخت به درآمد ماهیانه ۳۰-۵۰ میلیون در ماه برسید.

بازار کار تعمیرات موبایل در ایران بسیار عالی می‌باشد و بدون تعارف ما تا بحال تعمیر کار موبایل بیکار ندیده ایم و همه ی کارآموزان پس از اتمام دوره وارد بازار کار می‌شوند.

زمان  یادگیری:
زمان مورد نیاز برای یادگیری صفر تا صد تعمیرات موبایل ۴۰ ساعت یادگیری عملی و تئوری و ۶۰ ساعت کارآموزی می‌باشد که شما می‌توانید با شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات موبایل، مجتمع فنی تهران پایتخت، و گذراندن این دوره مدرک معتبر فنی حرفه‌ای را دریافت نمائید.

شغل های پردرآمد ایران

تعمیرات بردهای الکترونیک:

با توجه به این که ما هر روزه از انواع مختلفی از لوازم برقی استفاده می کنیم که سهولت زندگیمان به آن ها وابسته است و درصورت خراب شدن تهیه مجدد لوازم بسیار گران می‌باشد به همین دلیل لازم است افراد علاقه مند به حوزه تعمیرات در این زمینه آموزش ببینند و متخصص شوند تا هنگام بروز مشکل دستگاه های الکتریکی مشکل را رفع کنند. از طرف دیگر با بالا رفتن قیمت های انواع لوازم برقی بیشتر مردم تمایل دارند که به جای خریدن یک دستگاه جدید همان دستگاه قبلی خود را تعمیر کنند.

مزایای شغل تعمیرات بردهای الکترونیک:

سرمایه اندک:
شما می‌توانید با سرمایه کمتر از ده میلیون تومان به یک تعمیر کار حرفه ای تعمیرات برد تبدیل شوید.

بازار کار:
بازار کار تعمیرات برد، یکی از بهترین ها در این دوره ی شغلی می باشد، چون متخصصان کمتری در این حوزه فعالیت می‌کنند.(در کل دنیا خواهان زیادی دارد)

زمان مورد نیاز برای یادگیری:
شما می‌توانید با شرکت در دوره ی آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی تهران پایتخت در کمتر از ۴ ماه(۴۰ ساعت) صفر تا صد تعمیرات بردهای الکترونیکی را یاد بگیرید

درآمد بالا:
امروزه تعمیرات برد لپتاپ، برد کامپیوتر و انواع برد لوازم خانگی درخواست زیادی دارند و شما می‌توانید با تعمیرات این قبیل وسایل به درآمد بالایی برسید. البته درآمد هر شغلی به مسائل مختلفی بستگی دارد اما اگر شما پس از شرکت در دوره های آموزش تعمیرات برد الکترونیک هلدینگ آموزشی تهران پایتخت و کسب توانایی های لازم در عیب یابی و تعمیر بردها می توانید ماهانه حدود ۱۵ الی ۲۰ میلیون درآمد داشته باشید.

تعمیرات پکیج:

قبل از بررسی به شغل تعمیرات پکیج بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که بستنی فروشان در ایام قدیم در فصل تابستان بستنی می‌فروختند و در زمان زمستان لبوهای داغ و خوشمزه …

حال با ذکر این مثال شما می‌توانید در حوزه شغل های تعمیراتی و تاسیساتی به این موضوع مشرف باشید که در زمان زمستان شغل تعمیرات پکیج بازار کار فوق العاده ی خواهد داشت و در تابستان سال آینده شغل تعمیرات کولر گازی.

تعمیرات پکیج یکی از آسان ترین شغل هایی است که قرار است به شما معرفی کنیم و بدون نیاز به تجهیزات خاص و گران قیمت و بدون نیاز به اجاره مغازه، فقط با کمی هزینه تبلیغات که در دوره های آموزش تعمیرات پکیج در  هلدینگ آموزشی تهران پایتخت به شما آموزش خواهیم داد.

مزایای تعمیرات پکیج:

تجهیزات ارزان:
شما برای تعمیرات پکیج به ابزار خاصی نیاز ندارید و فقط پیچ گوشتی و انبر دست و آچار فرانسه یک سری ابزار های معمولی موجود در هر منزل می‌توانید به یک تعمیر کار پکیج تبدیل شوید.

بازار کار:
این شغل مثل شغل های پیشنهادی قبلی، بازار کاری فوق العاده دارد که شما می‌توانید با افزایش مهارت های خود در این زمینه و با تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای پکیج به درآمد فوق العاده برسید.

نتیجه گیری

در آخر شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه تعمیرکار موبایل یا بردهای الکتریکی یا… باشیم. پیشنهاد ما برای آشنایی با این مسیرها و شرکت در دوره های آموزشی، موسسه آموزشی تهران پایتخت می باشد که علاوه بر موارد ذکر شده، ده ها نوع آموزش دیگر از پردرآمدترین شغل های حال حاضر کشور از جمله آموزش حسابداری، آموزش تعمیرات ایسیو ecu، آموزش تعمیرات چیلر، آموزش تعمیرات لپتاپ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی را دارد و از بزرگترین و معتبرترین مراکز آموزشی کشور به شمار می رود.

منبع: مجتمع فنی تهران پایتخت با سه شعبه فعال در تهران(رسالت-انقلاب-صادقیه)

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.