خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پلیس لندن خواستار پیوستن مسلمانان به این نهاد شد

پلیس لندن از مسلمانان درخواست کرده است تا برای بازگشت اعتماد عمومی به این نهاد که به نژادپرستی متهم شده است به آن بپیوندند.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، پلیس لندن از مسلمانان درخواست کرده است تا برای بازگشت اعتماد عمومی به این نهاد که به نژادپرستی متهم شده است، به آن بپیوندند.

«جف بوث»، رئیس پلیس لندن در حاشیه مراسم افطاری مسلمانان،در این باره گفت: هدف کلی این است که پلیس نماینده همه مردم و مطابق با طبیعت متنوع لندن باشد.

بوث که همچنین رئیس برنامه استخدام پلیس متروپولیتن و مدیر برنامه طرح اقدام مسابقه لندن است، ادامه داد: هدف از این تصمیم ترغیب افراد بیشتری از پیشینه‌های مختلف برای ایجاد تغییر در بافت پلیس لندن است.

رئیس پلیس لندن تصریح کرد که نقش ارتباطی او تلاش برای جذب زنان و افراد بیشتری از گروه‌های در حاشیه است تا اطمینان حاصل شود که این نهاد قادر به ارائه خدمات به همه بخش‌های جامعه است.

وی افزود: تیم من در ۳۲ منطقه لندن کار می‌کند و به دنبال تعامل با شرکا و آگاه کردن مردم از فرصت‌های پیوستن به خدمات پلیس متروپولیتن است، زیرا ما باید از نظر جنسیت، قومیت و مذهب نمایندگان بیشتری داشته باشیم.

بوث گفت که برنامه پلیس لندن بر روی استخدام و پیشرفت افراد در سازمان تمرکز دارد تا به آن‌ها فرصت‌هایی بدهد تا به بالاترین سطوح برسند و به تأثیرگذاران استراتژیک تبدیل شوند.

وی تأکید کرد که هدف آن همچنین دستیابی به مشارکت بیشتر جامعه و اطمینان از این است که به قربانیان جنایت‌های ناشی از نفرت سطح مناسبی از خدمات ارائه می‌شود.

رئیس پلیس لندن گفت: ما باید با بسیاری از رسانه‌های اقلیت مختلف تماس بگیریم تا بتوانند این خبر را برای آگاهی دیگران منتشر کنند.

تصمیم پلیس لندن در این زمینه به دنبال گزارشی از دولت در مورد فرهنگ و استاندارد‌های رفتاری پلیس اتخاذ شد که نشان می‌دهد نارسایی‌های سازمانی شدیدی در سراسر این نهاد وجود دارد که برای رفع آن‌ها نیاز به اصلاحات اساسی است.

منبع شبستان
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.