خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ارسال پیام‌های تهدیدآمیز برای مدرسه‌ای اسلامی در لندن

یک مدرسه ابتدایی اسلامی در لندن با تهدیدهای مبتنی بر نفرت‌پراکنی مواجه شده است.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، اعضای پارلمان بریتانیا نفرت‌پراکنی علیه کودکان یک مدرسه ابتدایی اسلامی در شرق لندن را محکوم کردند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که مدرسه که شامل دانش‌آموزان سه تا ۱۱ ساله است، نامه‌ای دریافت کرد که حاوی تهدید صریح به کشتن کودکان بود.

مدرسه ابتدایی Apex نامه‌ای دست‌نویس دریافت کرد که در آن تهدید به «کشتن همه افراد آنجا و همه آن بچه‌های لعنتی» شده بود.

بلافاصله پس از دریافت این تهدیدات جدی، پلیس متروپولیتن تدابیر امنیتی فوری در این مدرسه اسلامی مستقل در ایلفورد برای حفاظت از دانش آموزان و معلمان اتخاذ کرد.

تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت فرستنده این پیام و اتخاذ تدابیر امنیتی لازم در برابر این تهدیدات ادامه دارد.

سام تاری، نماینده حزب کارگر در ایلفورد ساوث، درباره این نامه گفت: این نامه به صراحت به حوادث دردناک غزه در نتیجه بمباران اسرائیل اشاره دارد.

وی تأکید کرد که باید اهمیت برجسته کردن تراژدی کودکان بی‌گناه و امتناع از جشن گرفتن درباره چنین جنایات وحشیانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

نماینده سام تاری به وزیر کشور هم نامه نوشت و در آن تأکید کرد: نامه‌ای که به مدرسه رسیده «ترس غیرقابل تصوری» را در جامعه مسلمانان محلی ایجاد کرده است.

آمارها حاکی از افزایش هفت برابری موارد نفرت‌پراکنی علیه اسلام در لندن از ۷ اکتبر است. بر اساس اظهارات تاری، بسیاری از مسلمانانی که بخشی از رأی‌دهندگان او هستند، احساس می‌کنند که نگرانی‌های آن‌ها نادیده گرفته شده است.

انجمن اسلامی انگلستان با انتشار بیانیه‌ای در پلتفرم X (توئیتر سابق) نگرانی خود را در مورد تهدید مدرسه ابتدایی Apex، که یک مدرسه اسلامی مستقل است، ابراز کرد. در این بیانیه همچنین به تهدید بمب‌گذاری گزارش شده در مسجدی در شرق لندن در همان روز اشاره شده است.

منبع ایکنا
به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.