خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جو بایدن: کلیسای سیاه در عصر تاریکی قدرت ایمان را به مردم نشان دادند

جو بایدن در روز آخر بازدید دو روزه اش از کارولینای جنوبی در کلیسای سن جان باپیست و با هدف جلب آراء سیاهپوستان به تمجید از نقش کلیسای سیاه پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ردنا (ادیان نیوز) به نقل از “اسوشیتدپرس” جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در ستایش کلیسای سیاه در این کشور گفت اگر کلیسای سیاه نبود تا در عصر تاریکی و جهالت قدرت ایمان را به مردم نشان دهد، دنیا به مکانی متفاوت از آنچه امروز هست تبدیل می شد.

این در حالی ست که آراء سیاهپوستان ایالت کرولینای جنوبی در پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ نقس اساسی داشت. جو بایدن این بار نیز در تلاش است با جلب آراء سیاهپوستان در کرولینای جنوبی و دیگر ایالات با جمعیت اکثریت سیاه پوست آمریکا بتواند در انتخابات ریاست جمهوری پیشرو به پیروزی برسد.

اما به نظر می رسد سیاهپوستان برخلاف انتخابات ریاست جمهوری گذشته این بار تمایل کمتری به ریزش آراء خود به صندوق به نفع بایدن دارند.

بایدن خطاب به شرکت کنندگان در مراسم مذهبی کلیسای سن جان باپیست گفت کلیساها قدرت ایمان را به مردم آموزش می دهند.

بایدن افزود تصور کنید در عصر تاریکی هیچ کلیسای سیاهی وجود نداشت، دنیا به چگونه مکانی تبدیل می شد؟

رئیس جمهور آمریکا با تکرار جملاتی از “مارتین لوثر کینگ” آموزه های کلیسای سیاه را هدیه ای به ملت آمریکا و جهان قلمداد نمود.

بایدن پیش از این نیز از کلیسای اسقفی متدیست آفریقایی امانوئل جائیکه در سال دو هزار و پانزده نه سیاه پوست به دست یک سفید پوست کشته شد بازدید و یکی از اولین سخنرانی های انتخاباتی اش را ایراد نموده بود.

منبع: سرویس انگلیسی ردنا

به خواندن ادامه دهید
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.