خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نقشه صهیونیستها برای ضربه زدن به حشد شعبی

یک منبع آگاه در سرویس های اطلاعاتی عراق می گوید صهیونیستها در حال برنامه ریزی و نقشه برای بمباران پایگاه های نیروهای مقاومت حشد شعبی این کشور هستند.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) به نقل از پرس تیوی، یک کارشناس امنیتی نزدیک به سرویس های اطلاعاتی عراق می گوید صهیونیستها در حال برنامه ریزی و نقشه برای بمباران پایگاه های نیروهای مقاومت حشد شعبی این کشور هستند.

فادهل ابو رقیف در گفتگو با شبکه خبری راشا تودی گفت: اسرائیلی ها در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن به نیروهای حشد شعبی هستند. گفته می شود اسرائیلی ها حشد شعبی را یکی از دشمنان اصلی خود در منطقه می بیند.

بعد از حمله گروه تروریستی داعش به عراق با فتوای آیت الله سیستانی نیروهای مردمی حشد شعبی با هدف بیرون راندن تروریست های داعش از شهر نجف و کربلا تشکیل شد. تشکیل نیروهای حشد شعبی مساوی با شکست داعش در عراق بوده است.

هفته گذشته یک انبار مهمات در جنوب بغداد مربوط به پایگاه نیروهای پلیس فالکون عراق منفجر شد که به گفته سیف البدر وزیر بهداشت عراق در این حادثه یک نفر کشته و ۲۹ نفر زخمی شدند.

مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا در ماه ژانویه از دولت عراق خواسته بود با افزایش گروه های حشد شعبی مبارزه کند. مقام آمریکایی خواستار کنترل نیروهای مردمی شیعه در کشور عراق شد.

منبع: شبستان/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.