خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

امیر جماعت اسلامی سند پاکستان:حق گویی، ایثار و استقامت پیغام حضرت امام حسین (ع) است

ادیان نیوز/ محمد حسین محنتی گفت: تلاش برای حق و ایستادگی در برابر ظلم، راه امام حسین است و امروز از کشمیر تا افغانستان پیروان یزید برای مسلمانان کربلا درست کرده اند و حکومت پاکستان و روحانیون باید برای برقراری امنیت در ماه محرم تلاش کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه محمد حسین محنتی امیر جماعت اسلامی سند پاکستان گفت: تلاش برای حق و ایستادگی در برابر ظلم، راه امام حسین است و امروز از کشمیر تا افغانستان پیروان یزید برای مسلمانان کربلا درست کرده اند و حکومت پاکستان و روحانیون باید برای برقراری امنیت در ماه محرم تلاش کنند.
وی افزود: امروز به خاطر سیاست های اشتباه امت اسلامی در دنیا خون مسلمانان مظلوم مانند آب ریخته می شود و از سوی دیگر رژیم جعلی اسرائیل زندگی مردم فلسطین را برایشان سخت کرده است و از سوی دیگر در کشمیر هندوستان از ۲۹ روز پیش تا کنون بدترین جنایات علیه مسلمانان کشمیر صورت می گیرد.
وی افزود: امام حسین (ع) حق، ایثار،صبر و استقامت در برابر ظلم را به ما آموخت. جنگ حق و باطل سالها قبل شروع شده و ادامه دارد، اما مانند قبل ان شاءالله حق پیروز خواهد شد و باطل نابود خواهد شد، چون پیروزی همیشه با حسینیان است و شکست برای پیروان یزید.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.