خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خرابکاری در مسجد کلرادو و خسارت به تابلوی ورودی مرکز اسلامی

ادیان نیوز/ درحالی که مرکز اسلامی شهر گرند جانکشن در کلرادوی آمریکا به تازگی تابلوی خوش آمدگویی را افتتاح کره بود، نمازگزاران صبح چهارشنبه از مخدوش شدن این تابلو با اسپری رنگ مطلع شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از gjsentinel، مرکز اسلامی گرند جانکشن در ایالت کلرادوی آمریکا، که به نام مسجد «دو رودخانه» نیز معروف می باشد، صبح امروز هدف حمله خرابکاران قرار گرفته و مهاجمین تابلوی ورودی این مسجد را با اسپری رنگ مخدوش کرده و به طوری که تابلوی ورودی به طور کامل با رنگ پوشیده شد. این اتفاق صبح امروز توسط نمازگزاران کشف شد.
این مرکز اسلامی از تابلوی جدید خوش آمدگویی در روز  ۳۱ آگوست با حضور جمعیتی از ۱۰۰ بازدیدکننده پرده برداری کرد و روز چهارشنبه، با گذشت کمتر از ۳ هفته، این تابلو با اسپری رنگ از بالا به پایین مخدوش شده بود.
به گفته اداره پلیس گرند جانکشن، به نظر می رسد که خرابکاری در حوالی ساعت ۱۱ غروب سه شنبه به وقوع پیوسته باشد و خسارت ها شامل اسپری بی هدف بر روی تابلو و آسیب به گل های اطراف آن می شوند.
تصاویر امنیتی از شب گذشته مشخص می کند که یک مظنون مرد، بعد از ظهر روز حمله در خارج از مسجد دیده می شود.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.